Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hur var Öland-Haga Park under påsken?
- 
		Hur var Öland-Haga Park under påsken?Publicerad av anonym-anvandare på 13 april, 2004 vid 08:01en som är nyfiken…vilka dagar seglade ni och hur många timmar blåste det med vilken styrka…ungefär… 
  johanc svarade 21 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar johanc svarade 21 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
- 
			6 Svar
- 
Står en liten rapport på förstasidan på http://www.owc.nu 
 det verkar som de lyckliga små liven har haft vind……..
- 
Långfredag var det ca 10m/s ssv hela dagen och sol 
 Påskafton slog vinden om kl 15.00 till 11m/s ssv
 Påskdagen kom vinden vis 13 tiden 12m/s ssv
 Annandagen ingen vind
 Det var sol och varmt hela helgen.
 dom flesta körde utan huva och handskar
 Segel som användes var 8 kvadrat till 5,4
 En av dom bästa helger jag haft på år och dag.
 En plump var väl att det var ett djävla lågvatten så vi fick gå ett 100 tal meter men det var det värt
- 
fint som fan är dom rätta orden. skärtorsdagen bjöd på överriggad 5.4 så man kunde få fyra dar riktig bra surf om man ville. 
- 
Vad tror du om helgen styret, verkar ju vara riktigt sunkigt med vind här på västkusten…. 
 Just nu är ju prognosen sydligt men det kanske duger?
- 
jag vet ifan. jag kollar bara SMHI och kör efter det. som det ser ut nu så ser det ju ut som att det kommer komma svag vind från sydost till helgen så jag vet inte. har ingen koll på hur det blir med brisen då. 
 ingen bra grundvind iallafall. men smhi lär väl ändra sina jävla prognoser tolv gånger tills dess.
- 
Brukar inte vadsomhelst med lite syd i sig ge bra bris om solen skiner på haga??? JohanC 
Logga in för att svara.