Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hurghada vecka 44?
-
Hurghada vecka 44?
Publicerad av mat på 24 september, 2003 vid 13:24Hej
Jag funderar på att åka till Safaga vecka 44
Vad kostar resan från Göteborg? och boende i Tornado surf?
har varit på tornadosurf.com men det finns ingen prislista!!
/Mat
http://www.alohaphoto.nu
info@alohaphoto.nuzoolander svarade 21 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Jag ska dit 14-21 oktober. Priset på resan(flygstol) var ca 2500 från Götet och jag bokade boende på Holiday Inn (ca €15/natt inkl frukost ) via Sara( perlerup@hotmail.com ).
Take care
Johan -
Funkar Safaga hela året om eller är det inte att rekomendera under kallaste vintern här? Kostar det skjortan att klara sig där nere? Tacksam för svar..
-
det är ganska billigt.. du kommer nog undan med en sisådär 1500 i veckan.. när man slösar! där blir fanimej kallt på vintern.. kanske inte om man jämför med hemma men om man jämför med sommar i sahara
-
Jag var i hurgada i feb i två veckor, varm o skönt. blåste ganska bra missade några dagar på vattnet pga dålig vind men men… vi åkte med apollo sista min. 4500.- och surfade på colona watersports på magawish hotellområde.
Kolla http://www.colonawatersports.com där har dom en daglig uppdatering. ascleant!
jäligt schysst på colona, käkade på stranden, trevlig personal, skön snorkling när det inte blåste. man tar sig fram med små vita minibussar, en resa kostar 1-3spänn beroende på hur långt man ska åka… att hyra bil där nere är integen höjdare, egyptierna kör som skogtokar(inget illa ment). tutar hela tiden, spraktist taget. käka kan man göra inne i stan på donken, KFC, pizza hut för 15-20 spänn. annars kan man käka på ett schysst ställe som heter moby dick, lite dyrare än 15 spänn =P men grym mat. på kvällarna finns det lite sköna ställen att gå på men vi gick oftast hem o deckade efter en heldags hård ksurfing bland koraller o sanddyner.hehehe…
om ni har några frågor, skicka ett mail;
erikfernholm@surfworld.comgood winds
E
-
Vad kostar det??
sugen som fan, eller skåne 😛 har höstlov då, -
Fan! Jag hittar ingen biljet!
höstlov = fullbockad
/Mat -
okej..
då fåre väl bli skåne då, borde väl funka lika bra ungefär -
brasset… tror det är grymt billigt, kollade inte upp det där men vi blev erbjudna efter vi avslutat diverse prutningar…
Logga in för att svara.