Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › I Afton Dans
- 
		I Afton DansPublicerad av samhansson på 17 mars, 2008 vid 08:06Lokal spelning klockan 16.00, vilka är på? 
 OBS: Rock N Roll på högsta volyyme, så inget för den svage.nic svarade 17 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar
- 
			11 Svar
- 
jag kör en spelning här nere också hinner tyvärr inte upp o joina bandet 
- 
Bra! Vi ringer den Tjocke i Torekov så kan han dokumentera sjöslaget. 
- 
Då var första deltävlingen avgjord i Nordvästra skånes kitecup. 
 Idag var det våg och big air som stod på programmet. Runt 0 grade mysig nordväst vind med toppar på 20 m/s och bra tryck i vågorna visade Sam Hansson att han är mannen som vet hur man rippar när det trycker på. I big air var det Mårten som för dagen flög högst medan Hugge firade födelsedagen men att bli 3:a i båda klasserna.
- 
Grattis mårten… vi vet ju alla att du vann tack vare att jag lämnade WO…. 
- 
Mycket intressant första tävling, framför allt kul med så mycket publik, bra fixat Mårten och Grattis till 1.a platsen. Ser fram mot nästa deltävling. 
- 
@SamHansson 452433 wrote: Mycket intressant första tävling, framför allt kul med så mycket publik, bra fixat Mårten och Grattis till 1.a platsen. Ser fram mot nästa deltävling. Ja ja det var inte så många men de som tycker jag lite synd om…´fy fan vad kallt det måste varit och stått där. 
- 
Dalen;452458 wrote:Ja ja det var inte så många men de som tycker jag lite synd om…´fy fan vad kallt det måste varit och stått där.haha, grattis som fan allihopa till de goda placeringarna. Hoppas nästa deltävling går i mina krokar. nic 
Logga in för att svara.