Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › I kväll?
-
fy faaaan om jag hade haft bil nu såååå… men men får bli pizza å bärs för mig ikväll.. :'( hoppas vinden kommer på fredag….
-
LIte mat sen packar jag å drar till fiskebäck,
jobbet fick vänta tills i mån göööötJust nu går surf före allt!
-
Shit vad alla verkar stressade. Seglar jag idag blir det 5 dagen på rad… fan om man inte börjar sätta saker snart.
-
Ska jobba mycke fram över så man får passa på.
har vart ute 4 dar sen i torsdags, veckan innan var det inte mycke till surf.håller med det blir lite stressigt..
-
Svar till:
Är man helt ute o seglar om man åker till Askim idag????
[/ QUOTE ]
Nej det är du inte, inte just nu, det har sakta vridit över till Sydsydväst i Gbg
Vinden ligger på 10 m/s och 210° och då är Askim perfekt (205-220°). MEN, prognosen säger Sydsydost och då suger Askim Bigtime!Förmodar att dock att de flesta ska till Fiskebäck…
Dagens tips! stick ut nu, innan regnet som kommer ikväll
//Glenn – SOM HATAR BILBESKTNINGEN!
-
Askim funkade perfekt,körde med fullt drag i 6,4 till klockan 1700
sen hände nått vinden vände och dog nästan riggade om till 7,5an men det hjälpte inte.
Men två timmar med gött drag e alldrig fel.Hur gick det för er andra?
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst9 juni, 2004 vid 19:45söööööööööööög pung!
Åkte till Fiskebeck, riggade 5.3 o fick till en början hyffsat bra drag..sedan va det till o från..Men saaaaatan vilket chopp, aldrig vart med om dess like
määän!!
No more F-beck for Rambo inte.Frustrerad segling idag o något som var ännu mera frustrerande var att man åkte på en sketen P-bot undertiden man var o surfade i det choppiga vattnet
300pix!
suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug!!!!!!!!!!! -
Dom borde väl va glada att det e nån som håller till i Fiskespeck och vaktar deras vrak som står och skäpar Nä riv båt hammnen och bygga en stor fet sandstrand för både surfare och kitare . p-bot fy fan ,
själv blev jag inlåst med bilen i askim men jag hitta ett en olåst bom ha hahhahahahah
för övrigt på marholmen nÄset är det låst ”Det e ju fan att man ska behöva camapa för att sufa” -
Skulle ut med en polare, bussen går 2 meter sedan tvärdöd. Händer ibland men det brukar lösa sig, dock inte denna gång. Elfel, går igenom hela elschemat för tändningen återigen. Till slut ett mysko fel på tändningslåset som nu är utborrat och ligger på bordet för dissektion. Tog 5 surftimmar!!!!!!!! Fanken i skit i jävlars, tur att det inte blåste pung ikväll
.s
-
Hade fett tryck i 6.3:an från 18-20. Trodde du skulle dyka upp på ”spot K” ikväll, Glenn
-
Ja, om det är samma spot vi menar förstås… 😛
Fungerar utmärkt från O till SV. -
Ha ha Rambo din looser. Torkelstorp var helt OK. Tokplatt.
Spot K… kom igen nu.. berätta.. berätta ALLT! Är det stället som börjar på K som du berättade för mig Lars? i så fall behöver du inte berätta då är ju jag med i K-KLUBBEN. Fast jag inte kört där ännu.
Nå skall folk ut ikväll eller? Björlanda?
-
Ja, men det kanske finns fler ”K”…vad vet jag…
Blöjlanda ser lämpligt ut ikväll, ja.
Logga in för att svara.