Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › I Nynäs är det öppet
-
I Nynäs är det öppet
Publicerad av getwet på 19 mars, 2006 vid 08:25Bild tagen på viken in mot Nynäshamn, där det faktiskt är öppet utan is. Något småkallt men ändå! Sunkig mobilkamerabild med bevis på att det finns öppet vatten i Sthlm. Stället har surfpotential med perfekta parkeringar ca 20 m från vattnet. Ska nog köra där en del kommande säsong. I vilket fall som helst så finns det iaf öppet vatten lättillgängligt.
Nu saknas det bara 10-15 plusgrader!kurtkomet svarade 19 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Skönt men ändå lite konstigt att det är öppet med tanke på hur kallt det har varit, kanske riktigt strömt just där.
Pratade med några som åkt från Åland till Grislehamn i onsdags och då var hela sträckan istäckt!!
Kanske har det gått upp idag med den norliga tokstorm som drog förbi -
Boman wrote:Skönt men ändå lite konstigt att det är öppet med tanke på hur kallt det har varit, kanske riktigt strömt just där.
Pratade med några som åkt från Åland till Grislerhamn i onsdags och då var hela sträckan istäckt!!
Kanske har det gått upp idag med den norliga tokstorm som drog förbiFörvånande är att den här viken har varit öppen hela vintern:confused2: trots kyla i veckor, jag har kikat på den lite då och då. Men den ligger också helt öppen i sydlig riktning, Polen nästa.
Nog fan har det blåst idag, ordentlig NV har vi haft här och man har gått runt och förbannat den spillda vinden………Du Boman, syns vi på Öland till Kristih.? -
Ja det blåste på bra idag, Micke du får meddela när ni sticker ut första gången… Får se om man är en viking eller ej 😉
Vi lär ses på Haga Kristihimmelsfärd om inte tidigare!
// Anna
-
Kommer det ett väderomslag så får du ut och gasa och bli först på att ladda upp en session på gps-speedsurf.com.
Jodå kristi är inplanerat, ska hålla utkik efter din van så ska vi tjöta lite.
Ska även ta mig till fituna så fort ni locals ger klartecken där ifrån. -
Förvånande är att den här viken har varit öppen hela vintern:confused2: trots kyla i veckor, jag har kikat på den lite då och då. Men den ligger också helt öppen i sydlig riktning, Polen nästa.
Nog fan har det blåst idag, ordentlig NV har vi haft här och man har gått runt och förbannat den spillda vinden………Du Boman, syns vi på Öland till Kristih.?Kan inte minnas när Gårdsfjärden var frusen senast. Hursomhelst brukar det kunna bli en hel del blåsiga fina dagar framåt vårkanten och sommaren
-
getwet wrote:Boman wrote:Skönt men ändå lite konstigt att det är öppet med tanke på hur kallt det har varit, kanske riktigt strömt just där.
Pratade med några som åkt från Åland till Grislerhamn i onsdags och då var hela sträckan istäckt!!
Kanske har det gått upp idag med den norliga tokstorm som drog förbiFörvånande är att den här viken har varit öppen hela vintern:confused2: trots kyla i veckor, jag har kikat på den lite då och då. Men den ligger också helt öppen i sydlig riktning, Polen nästa.
Kan inte minnas när Gårdsfjärden var frusen senast. Hursomhelst brukar det kunna bli en hel del blåsiga fina dagar framåt vårkanten och sommaren
Logga in för att svara.