Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › I sommar…
- 
		I sommar…Publicerad av erik78 på 16 januari, 2005 vid 18:59Är det någon som ska iväg och windsurfa i juli? Har idébrist på var man ska åka. Vill ha säker vind och gärna vågor. Om det är någon som vill hänga på så vore det kul. 
 /Erikrasmus_w svarade 20 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 6 Svar
- 
			6 Svar
- 
Öland kanske funkar? Jag har bara varit där i slutet av juni och då har det varit bra drag. 
 Kanarieöärna är väl bra också.
 Själv funderar jag på att jobba/surfa på gotland. Har tillgång till lägenhet och bil där.
- 
Pozo har vindgaranti juni-juli, 3.7-4.2 5 dagar av 7.Vargas har lite mindre vind men mycke bättre vågor. De andra kanarieöarna vet jag inte så mycket om men Fuerteventura ska vara bra året om. 
- 
i pozo kommer va skönt folk på platts. ja, keso, räk-john, osse å naish-philip. ta me badbyxor å småsegel 
- 
Nice! Ska till GC i påsk, reka lite  Kanske blir en sommartur också? Kanske blir en sommartur också?Hur gör ni med boende? 
- 
Vill du ha vind kan jag rekommendera Karpathos i Grekland, blåser som bara den där! Tyvärr inte mycket till vågor dock! 
- 
Jag funderar på Marocko. Dels för att jag inbillar mig att afrikanska länder är billiga länder, dels för att det verkar blåsa pung där, dels för att couscous är satans gott. Inte för att jag tror att jag kommer ha råd att resa nåt i sommar, men vad vore livet utan hopp? 
Logga in för att svara.