• I sommar…

Publicerad av erik78 på 16 januari, 2005 vid 18:59

Är det någon som ska iväg och windsurfa i juli? Har idébrist på var man ska åka. Vill ha säker vind och gärna vågor. Om det är någon som vill hänga på så vore det kul.
    /Erik

rasmus_w svarade 20 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • jonasp

Medlem
    16 januari, 2005 vid 19:16

Öland kanske funkar? Jag har bara varit där i slutet av juni och då har det varit bra drag.
    Kanarieöärna är väl bra också.
    Själv funderar jag på att jobba/surfa på gotland. Har tillgång till lägenhet och bil där.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 januari, 2005 vid 19:32

Pozo har vindgaranti juni-juli, 3.7-4.2 5 dagar av 7.Vargas har lite mindre vind men mycke bättre vågor. De andra kanarieöarna vet jag inte så mycket om men Fuerteventura ska vara bra året om.

• niklas_s

Medlem
    16 januari, 2005 vid 20:10

i pozo kommer va skönt folk på platts. ja, keso, räk-john, osse å naish-philip. ta me badbyxor å småsegel

• mickez

Medlem
    16 januari, 2005 vid 20:12

Nice!

Ska till GC i påsk, reka lite smile.gif Kanske blir en sommartur också?

Hur gör ni med boende?

• jeppepeppe

Medlem
    16 januari, 2005 vid 21:32

Vill du ha vind kan jag rekommendera Karpathos i Grekland, blåser som bara den där! Tyvärr inte mycket till vågor dock!

• rasmus_w

Medlem
    17 januari, 2005 vid 00:42

Jag funderar på Marocko. Dels för att jag inbillar mig att afrikanska länder är billiga länder, dels för att det verkar blåsa pung där, dels för att couscous är satans gott.

Inte för att jag tror att jag kommer ha råd att resa nåt i sommar, men vad vore livet utan hopp?

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications