Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › I Thailand intet nytt
-
Fifi wrote:Hahahaha Stellan du ser ut att trivas som fisken i vatten, till och med utan vind. Synd på alla sjukdomar du kommer få av de sjökorna bara:)
Sjukdomar?
Det finns kondomer även i Thailand. -
Fesen wrote:Fifi wrote:Hahahaha Stellan du ser ut att trivas som fisken i vatten, till och med utan vind. Synd på alla sjukdomar du kommer få av de sjökorna bara:)
Hmmm….viss skillnad på sjökor och skökor…..har han varit och hånglat med sjökorna också?
Ja man vill inte ha den akvatiska varianten av mul och klövsjuka!
Ha Ha Såg jag inte först Ha Ha
-
Jojo. Nog är det mycket skökor här men många är vanliga tjejer med vanliga 9-5 jobb som bara är ute och festar vill ha kul. Precis som Henke och Fredda (fast lite snyggare). Det är inte riktigt som Pataya men nästan.
Jepp, rätt gissat. De två på översta bilden är katuy (lady boys). Goa grabbar som är vackra i håret.
Jaja ha det bra sålänge….
-
Ser ut som du lever livet. 🙂 men kör dom nån schlager eller får du lyssna på det i mp3n på vägen hem?
Sen undrar jag lite hur långt det gick innan du upptäckte att dom var lady boys.? eller kanske mer intressant hur långt det gick efter du fick reda på det?
-
Stellan gilllar inte musiken.. Det är nog mer stället han gillade.
-
Stellan wrote:Jojo. Nog är det mycket skökor här men många är vanliga tjejer med vanliga 9-5 jobb som bara är ute och festar vill ha kul. Precis som Henke och Fredda (fast lite snyggare). Det är inte riktigt som Pataya men nästan.
Jepp, rätt gissat. De två på översta bilden är katuy (lady boys). Goa grabbar som är vackra i håret.
Jaja ha det bra sålänge….
Hahahaha ja just det… vanliga tjejer tror inte det.
har du gått på den lätta, finns ingen tjej i Thailand som inte tar
betalt, om det finns så är han kille tro mig.
Vind är det inte gott om i Thailand tyvärr.MVH//Marcel
-
Kom precis att tänka på en av de största danska pophitsen:
-
Fan Stellan… innan jag hoppar i säng med dig igen får du sitta i karantän ett tag.
-
@Fesen 351772 wrote:
Alltså…vissa av dom där tjejerna….är nog inte riktigt vad dom (nästan) ser ut att vara…
Passa dig Stellan! Den röda uppe till höger är Definitivt inte vad den ser ut att vara.
-
Stellan är en rutinerd kille.. han vet vad han sysslar med.
Logga in för att svara.