Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ian har startat ny firma

• Ian har startat ny firma

Publicerad av kroken på 4 februari, 2009 vid 21:29

Stylepimpz evige hallick, IAN, har startat egen firma. http://www.ianfoto.se/
    Numera är det andra motiv än Nicke som fastnar på linsen. Seriöst Ian! Han härjar fritt bland småbarnsmammorna i Frölunda. Håll i era barn och framförallt era fruar!

/Kroken

lillhagen svarade 16 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • surferboy

Medlem
    5 februari, 2009 vid 07:54

Det här är ju inte den goe pimp-Ian:
    ”Jag föddes i Zimbabwe och har arbetat som fotograf och designer i mer än tjugo år. Mitt yrke har tagit mig till jordens alla hörn och mina uppdrag har varierat från att fotografera kryssningsskepp i Alaska,hajar i Tahiti och lejon i Botswana.
    Mina döttrar Hannah & Maya har gett mig tillfälle att upptäcka en helt ny, och outforskad värld inom mitt område.
    Genom att blanda dagens digitala teknologi med min erfarenhet och kreativitet,har jag skapaten egen
    porträttstil som är unik!”

@kroken 528751 wrote:

Stylepimpz evige hallick, IAN, har startat egen firma. http://www.ianfoto.se/
    Numera är det andra motiv än Nicke som fastnar på linsen. Seriöst Ian! Han härjar fritt bland småbarnsmammorna i Frölunda. Håll i era barn och framförallt era fruar!

/Kroken

• lillhagen

Medlem
    5 februari, 2009 vid 10:00

Jag tror Ian fortfarande tar det lugnt, jäkligt lugnt…

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications