Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › IKO-cert, cpr och power boat
-
IKO-cert, cpr och power boat
Publicerad av frango på 3 augusti, 2005 vid 12:42Jag hade tänkt ta ett IKO-cert och jobba i Australien.
Måste man ha den där cpr och power boat-utb. också? Gäller inte försäkringen om man inte har dessa utb?
Hur gjorde ni som var i Cabarete?matthias svarade 19 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
vet ej, maila iko o fråga. tror dock allt behövs. har du hjärt-lung-cert redan kan du använda det. power-boat e inte så svårt om det va samma grej som jag gjorde. var ska du knega i oz?? jag tänkte jubba lite strötimmar, helger o sånt på nån skola fr o m feb 2006 o 2½ år framåt…
-
Jag tänkte jobba i eller i närheten av Brisbane under högsäsongen nov-mars. Bäst vindar där och hyfsat lätt å få jobb.
Grejen är ju den att cpr och powerboat kostar. Men å andra sidan så ökar det nog chansen till ett jobb. -
haha, du har blivit lurad av någon. bäst vindar på västkusten. pluggar i perth med en polare på UWA from slutet på feb 2006 i 3 år. är där i januari om nån e där/ska dit
-
Svar till:
haha, du har blivit lurad av någon. bäst vindar på västkusten. pluggar i perth med en polare på UWA from slutet på feb 2006 i 3 år. är där i januari om nån e där/ska dit
[/ QUOTE ]
du har blivit skrämmande seriös! -
A va fan!
Jag har aldrig blivit lurad.
Jag hade tänkt vågsurfa också, kanske man ska åka till Perth ändå…
Hyr mycket kan det kosta sig att ta sig från Sydney till Perth?
Pengarna tryter…
Men det blåser ju iaf lidde granna på östkusten… -
fan va alal ska dit då, fan om ja inte drar till Hawaii istället, så kan ni knulla era fula jävla kängrubrudar ifred
/fede
Logga in för att svara.