Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing IKO instrukorsutbildning i varberg

• IKO instrukorsutbildning i varberg

Publicerad av virena på 20 februari, 2009 vid 20:10

Hej!

I september forra aret anordnade Wild Kite Life en ITC-instructor training course i Goteborg och Varberg. Intresset var stort forra aret och platserna fylldes fort. Nu undrar jag om det finns intresse igen. IKO instruktorsutbildningen har stora fordelar om du har planer pa att instruera ute i varlden, da manga skolor enbart anlitar IKO-instruktorer. Ett superharligt satt att folja vinden och solen och fa bade lek och reskassa.

Kursen kommer med storsta sannolikhet att vara i Varberg 2-7 juni.
    Las mer pa: http://www.ikointl.com/kiteboarding-instructor.php

Hor garna av dig till Virena@wildkitelife.com om du har fragor eller vill boka en av de 8 platserna.

Soliga och blasiga halsningar fran Kapstaden och Virena

virena svarade 16 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • virena

Medlem
    3 mars, 2009 vid 11:36

Hej hopp!

Ville bara meddela att annonsen ligger ute på IKOs hemsida just nu och datumen är spikade. http://www.ikointl.com/training-calendar.php
    Examinator: Kamil Peterek
    Datum 2-7 juni.

Tyvärr går det inte att ringa då jag fortfarande befinner mig i sydafrika. Ni kan nå mig på min email virena@wildkitelife.com. Det är max 8 platser och anmälningar har börjat komma in, så hör av er om ni är intresserade.

Soliga hälsningar Virena

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications