Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Imorn!!!
-
Imorn!!!
Publicerad av virena på 16 juli, 2007 vid 08:47Tjohooooooo!
Ser ju ut att bli härlig vind imorn:smile: :laugh: :grin:. Nån mer som e på att dra från gbg till varberg vid 10 tiden. Ser ut som om vinden vrider runt 11. Ring gärna, jag drar ut och badar och klättrar nu så jag kommer inte kunna kolla här förän sent ikväll.
Virena, 0739929262
virena svarade 18 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Blir det inget surf imon får du gärna komma ut här till Sisjön Business Center och fika med mig…här äää dööö lugnt. Vi kan besöka surfavd på Stadium och tjöta hål i huvvet på grabbarna som jobbar där:laugh:
-
Jag vilar mig i form nu efter förra veckan då jag i sö fick ont i ryggen, armvecken och axlar efter 1h och 4dagars surf (dock inte i sträck 🙂 ).
men kanske man kan köra ändå efter jobbet. Var det något specielt du gjorde virena för att bli bra igen i dina armar? -
@snygging 397605 wrote:
Jag vilar mig i form nu efter förra veckan då jag i sö fick ont i ryggen, armvecken och axlar efter 1h och 4dagars surf (dock inte i sträck 🙂 ).
men kanske man kan köra ändå efter jobbet. Var det något specielt du gjorde virena för att bli bra igen i dina armar?Jag vet något du kan göra för att spara dina underarmar din flatlusade masturbatör 🙂
Imorgon lurar jag och min kitebitch på att ta en efter-jobbet-tur. Var åka?
-
@Virena 397541 wrote:
Tjohooooooo!
Ser ju ut att bli härlig vind imorn:smile: :laugh: :grin:. Nån mer som e på att dra från gbg till varberg vid 10 tiden. Ser ut som om vinden vrider runt 11. Ring gärna, jag drar ut och badar och klättrar nu så jag kommer inte kunna kolla här förän sent ikväll.
Virena, 0739929262
Jag är i läjet från middag ungefär, verkar kunna bli bra där imorgon.
-
Det får bli kvällssession för mig imorgon, flexade ut tidigt för att köra wake i dagens grymma sommarväder så det får bli att jobba igen lite…
Gärna jämn vind också för jag har inte så många cm depower på min raven längre… =(
Läjet låter bra… finns det plats i en bil efter kl.18?
/Nils, 073 621 09 36 -
Vi är redan på plats i björkäng och väntar på vind!
Ungefär som att köa till något viktigt event! Idag har det blåst rent av dåligt och det var massor av badjävlar på stranden. Stranden såg ut som en otroligt stor sardinburk och eftersom alla människor har längtat efter solen, så såg de ut som kokta kräftor allihop.
Vi kommer till läjet imorn om ni kommer ner.. hör jag inget så kanske vi provar björkäng då det bara är att lägga upp linorna utanför husvagnen.
//Pär och Hanna
-
Hejsan hoppsan!
Fasen vad härligt livet e när solen tittar fram, man blir lixom glad. Även om man varit glad när det blåser så skadar det inte med lite sol i ögonen. Drar nog till Varberg på fm imorn och sover över i bilden så jag hinner med litta surf på onsdag morgon innan jobbet. Alex du brukar ju va morronpigg:wink:.
Andreas, det e bara till att dumpa kunderna och hänga på…
Pierre, med armarna vilade jag typ drygt en vecka och använde voltarengel, sen stod jag inte ut och både cykladeskog och klättrade på samma dag och då kändes det ok. Sen har det varit lite på och av. Ibland bara kommer det och ibland funkar det hur bra som helst. Nu är det mest hur bra som helst, bara lite känningar. Har kört lite rehab med hantel som man rullar med handlederna oxå. Jag tror inte så mkt på att vila, men lagom e alltid bra. Man behöver lixom inte tokköra när det gör jätte ont. Lycka till
Snark, vilken roman det blev zzzzzzzzzz
Logga in för att svara.