Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Importörer och tillverkare!!!
-
Importörer och tillverkare!!!
Publicerad av anonym-anvandare på 19 juli, 2004 vid 09:12Det är dax att sluta upp och med gemensamma krafter annordna en kitetävling och expo i slutet på augusti/början på september.
Hör av er till mig så kan vi sätta ihop en projektgrupp.
Sponsorer, plats, tävlingsform mm mm mm behöver diskuteras.mvh
Henrik Fahlén
http://www.swell.semelker svarade 20 år, 9 månader sedan 13 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
Tänker du köra ett eget race eller ska vi alla hitta på något tillsammans, Hugo?
-
ska ja va ärlig så är ja inte så intresserad av att hålla eventet, men ja hjälper gärna till me lite kontakter o så, ja vet att det planeras lite i malmö… en happening på Ribban mitt i malmö och fest på KB därefter kan ju bli trevligt
-
Vi kan ställa upp med spots, sen kan jag styra upp fest på badhytten om de skulle behövas
-
Svar till:
Kan inte du o jag köra på eget håll Hugge?
[/ QUOTE ]
lätt, ja sak övertala RödBöll
-
Kul med lite initiativ !
Dacon Kite stöttar ett arrangemang helt klart !
Är gärna med och planerar etc, vi sitter ju lite off om det är tänkt att hållas i Skåne (vilket vi tycker är helt rätt ställe..), men vi har teamriders/representater som säkert kan hjälpa till. -
Kiters.se är på! Coola vinter och sommar prylar kommer att visas!
Peter
-
Kul initiativ Falle!!! Jag hoppas det blir av innan den 2/9 för då åker jag till Egypten hela vintern…. Har ju hört att det händer lite där också runt den 7-14 september, så det kanske är dumt att krocka…
Logga in för att svara.