Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Inför live chat
-
Inför live chat
Publicerad av anonym-anvandare på 19 december, 2002 vid 20:23Det skulle vara bra. Något för alla registrerade (då får ni som ni vill, har läst tidigare inlägg om att förbjud anonyma). Där skulle man kunna se vilka som är online och få svar på frågor nästan direkt.
Går det att genomföra tro?
jonasp svarade 22 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Minns jag inte fel så fanns det här på konfen för inte så länge sen. Men det var sällan någon inne på chatten, och det är antagligen anledningen till att den inte finns längre.
-
Kolla någon gång när du är inne på konfen hur många fler som e det. Inte många. Av dessa få är även många inaktiva och läser mest…
Om Steffo erbjöd en ”live-chat” skulle du bli ganska ensam…
Själv gillar jag snigel-stuket som det e. Funkar för mig som på samma sätt som e-mail, dvs man läser när man har tid. Jag tror dessutom att det skulle bli fan så mycket mer skit på en ”live-chat”, det är ju bara kolla på de som finns…/feg (trivs i världen som den e och är rädd för förändringar)
-
Rätta mig om jag har fel men har faktiskt för mig att det fanns en sån funktion här nån gång. Fast det var nog ett bra tag sedan i så fall. Tror aldrig det slog igenom riktig, var tomt så det knakade de få gånger jag var inne och kollade.
Måste dock säga att konfen känns helt rätt som det är nu, inte för att jag tror att en live-chat skulle medföra någon slags chatkultur a’la aftonbladet. Men det känns som nuvarande koncept ligger bra. Dessutom är det ju en nackdel i vanlig chat, att massa info mer eller mindre går ”förlorad”. Nu är det ju bara att använda sökfunktionen om man behöver veta nåt, finns ju kopiösa mängder matnyttigt här…
/Robban
-
Det fanns en och det var inte särskillt länge sen. undrar om det var nån som använde den? jag gjorde det inte i alla fall.
Logga in för att svara.