- 
		ingen bräda…nu har det blåst konstant i två dar.. men guesse what? min bräda e på landet..  man blir så arg…..! man blir så arg…..!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ingen bräda…
nu har det blåst konstant i två dar.. men guesse what? min bräda e på landet..   man blir så arg…..!
 man blir så arg…..!  
Surt! Jag va med om nåt liknande häromdan! Glad i hatten var jag…det blåste ju 4.5 vind…och vad upptäcker man? -Jo, att man glömt den lilla bommen…grr
Här står jag utan segel inför onsdagens och torsdagens utlovade vindar… Är lite småstressad med andra ord.. 
/Anders
och här är jag, i skåne, långt ifrån vindens öga…suck…men man får väl se det positiva i ”1-4 m/s-hela-veckan-prognoser” om det nu är möjligt alltså…brukar ju vara soligt iaf.
/F 
hehe. å här ja. i göteborg. sålt min stora bräda å mitt lilla segel men fan ta den som ger sig. körde 7.2 å 87 liters ida
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser