Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Ingen SweSpeed west Cup i morron

• Ingen SweSpeed west Cup i morron

Publicerad av jester på 1 september, 2007 vid 16:44

Hejs!

Hörde ett önskemål att dra igång en west cup-tävling i morgon, men av följande skäl har jag enhetligt 😉 bestämt att inte köra någon i morgon.

* Det krockar med slalomtävlingen i Varberg
    * Flertalet stammisar (varav två i trojkan) är bortresta
    * Ser ut som vinden kommer avta framåt lunch
    * Själv är jag krasslig i halsen fortfarande..

Sorry!

Klagomål riktas någon annan stans… 😀

jester svarade 18 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • Oregistrerad

Gäst
    2 september, 2007 vid 19:06

Klart tråkig inställning Jesper!
    Måste klaga lite… För i så fall kan vi väll stryka de tävlingar jag inte varit med???

– knappast så att någon speedare från TT är med i slalomen i VBG, kan någon gippa eller segla på djupt vatten?
    – att du är sjuk e väll inte en vettig anledning?
    – det är nog inte så synd om Daniel och LBJ, de har ju valt att åka till Namibia själva…
    – att det skulle mojna, visst till eftermiddagen. Men det ljusnar före klockan sex!
    – Tävlingen är väll till för att ha roligt och få igång ännu fler GPSare, inte hypa Trojkans seglare

Ta det vacker
    Johan

• getwet

Medlem
    2 september, 2007 vid 19:06

Tråkigt, för vi räknade in 9 stycken mycket aktiva GPSare på vattnet idag på TT, och det var dom vi kände till. Kanske fanns ännu fler.

Med tanke på prognosen så borde det varit en given cupdag, oavsett om folk är hemma/sjuka eller ej. Minst tre stycken krävs det.

Vissa åker 140 mil för att vara där och ha skoj……

• surferboy

Medlem
    2 september, 2007 vid 19:35

Bra att det inte blev något då det mojnade innan jag kom ut på vattnet. 😉

• jester

Medlem
    2 september, 2007 vid 19:51

Tja… Alla har rätt att tycka vad dom vill.

Många här på forumet har ju tjötat om slalom. Tycker det är nog med krockar redan i våran (lilla) sport. Det var den absoluta orsaken till att det inte blev nåt. Den näst största är att Lasse är bortrest, och är den som sköter bitarna med resultat, websida osv.

Och jag är säker på att du hade kul ändå GetWet!
    Den sista anledning var ironi. Glömde nog en gla gubbe.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications