Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Inget för nybörjaren…
- 

Inget för nybörjaren…
Publicerad av bjornen på 8 december, 2006 vid 10:55bjornen svarade 18 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar - 
			4 Svar

- 
Jäklar vikken fart…Modellflög själv för länge sen (började med en Falcon 56 tror ja den hette, sen bidde det en Curare) o de planen gick väl i mest som 130 skulle jag gissa….Måste va grymt svårt o landa dessa jetplan. Annars e de rätt kul med modellflyg egentligen (men ack så dyrt att krascha), min far håller på fortfarande o utvecklingen har helt klart gått framåt, idag verkar det som om många kör 4-takt istället för 2-takt.
Ett av mina bästa minnen med modellflyg var när min far höll på att lära mig att loopa samt rolla:-), en looping blev så ”snäv” att vingen knäcktes på mitt skolflygplan, den kraschade så fint rätt ner i en åker, gissa om farsan va glad*haha* - 
Haha jäklar, måste vara lätt att flygplanen flyger ur sikt tänker man. Vill ha. 🙂
 - 
@JoMenSåAtt 354432 wrote:
Haha jäklar, måste vara lätt att flygplanen flyger ur sikt tänker man. Vill ha. 🙂
Dom är inte billiga. Startar någonstans runt 20-25 000:- för billigaste motorn. sen tillkommer ju allt annat. En krash är nog inte rolig…
http://www.jetcatusa.com/ 
Logga in för att svara.