Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Insamling till Habo Ljung
- 
Luuddee wrote:haha.. stelllano.. du bara tjatar om en uppblåsbar för typ 20000:- hela tidenNi kan få mingamla uppblåsbara om ni vill men har levt ganska hårt men den lär glida ganska bra. Den sliper ni punga ut 20 lök för i alla fall. 
 OBS! Den har bara varit uppblåst en gång i månaden, max tjugo minuter nattetid.MAila mig om ni är intresserade. 
- 
Hon kan ju sitta längst ut på sista betongplinten som vår egen lilla Havsfrun… 
- 
jag tycker vi lägger ner hela jevla habo pung asfaltera och smäll upp flyktingförläggning 
- 
så kan vi skicka dit alla cabaretianer som du håller på att skrämma bort… 
- 
Jag vill också! Skicka över kontonummer så sätter jag in pengar. 
 //Chrille
- 
Stellan wrote:Hejsan================================ NYTT: Sponsra en boj och får sitt namn skrivet på en av bojarna. Evig ära och plats i Habo Hall of Fame. ================================ Jag kan ge fattiga Hebo en boj…….har dunkar om de går bra oxå?? 
- 
A haaaaaa så ni tackar inte mig för jag ger er en bra fin boj ??!!! 
- 
Sorry. Såg inte ditt inlägg bara. Skriv ett privat meddelande till mig och beskriv hur den ser ut. Alla bidrag är välkommna. 
- 
pjoter wrote:så kan vi skicka dit alla cabaretianer som du håller på att skrämma bort…eller alla hashrökade rastafarianer från malmö 
- 
så om jag börjar röka hash så kan jag få habo för mig själv, de e ju nästan lockande alltså! 
- 
Nu Avslutar Vi Insamlingen! Vi Har Så Det Räcker Till Markeringar. Tack För Hjälpen. 
- 
Habo tackar ”Erik och anna” + Habo Hilding för sina bidrag. Insamlingen är nu avslutad. 
Logga in för att svara.