Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › inserts
-
inserts
Publicerad av mjersen på 29 juli, 2007 vid 17:41ver får man tag på inserts i närheten av malmö??
christian12345 svarade 18 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
nån som bygger brädor borde veta.. Fråga Tom Crille eller kungen.
-
Hey. Jag sticker till dk på tisdag och kan ta med några tillbaks till dig om du kan vänta en vecka på dem. Skicka ett mess i så fall.
Men är du säker på att du vill göra det själv? Jag kör förbi Fyn och kan kanske lämna av din bräda hos Anders Borg på vägen – han gör det bra…
Christian
-
@christian12345 401171 wrote:
Hey. Jag sticker till dk på tisdag och kan ta med några tillbaks till dig om du kan vänta en vecka på dem. Skicka ett mess i så fall.
Men är du säker på att du vill göra det själv? Jag kör förbi Fyn och kan kanske lämna av din bräda hos Anders Borg på vägen – han gör det bra…
Christian
hade varit guld om du kunde plocka med ett par hem.
ska fixa till min gamla tablas bräda nu när mina escaleds snart åker på min element bräda. så vill jag ha en bräda med stroppar på med som jag kan ha i vågor.. kan väll inte vara så svårt o byta inserts själv. -
vad är inserts? och trenger jag det? eller rekker det med at jai har stor kukk???
-
hörru bramserud! vart tog du vägen kom du till kämpinge eller ?
-
Inserts är små grejer som man skruvar i och sätter fast grunkan på.
Jag beställde ett par till dig, Martin. Borde få dem i morgon (torsdag) om allt går som det ska. Kommer tillbaka till Malmö sent i morgon också… Hoppas på att få med mig en Furia 9m2 också – ska bli kul att testa 🙂
Christian
-
@christian12345 401948 wrote:
Inserts är små grejer som man skruvar i och sätter fast grunkan på.
Jag beställde ett par till dig, Martin. Borde få dem i morgon (torsdag) om allt går som det ska. Kommer tillbaka till Malmö sent i morgon också… Hoppas på att få med mig en Furia 9m2 också – ska bli kul att testa 🙂
Christian
fan va fint! fick mina escalades idag, så det e läge att det blir vind snart igen!
Logga in för att svara.