Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › inserts
-
Nu sitter jag här med ett par inserts som jag fick från AB. Kommer hem i morgon, så bara titta förbi Malmö en dag så får du dem – eller så tar vi det på stranden…
Christian
-
nu har jag min insert o behöver litta råd på hur jag lättast ska göra för att få dit den.. ska man borra ett stort hål trycka ner inserten och fylla skiten med epoxy?
-
christian12345
Tror du att du kan ta hem en näve inserts till mig oxå? Det hade vart jätte snällt 😉
-
jonaish;411845 wrote:[..]ta hem en näve inserts till mig[..]
Jag kan kolla med Anders. Hur stor näve har du? Jag ska ut och resa lite nu, så hur länge kan du vänta? Vill du ha med flänsar eller gängor i så fall?
-
@christian12345 412414 wrote:
Jag kan kolla med Anders. Hur stor näve har du? Jag ska ut och resa lite nu, så hur länge kan du vänta? Vill du ha med flänsar eller gängor i så fall?
10-16st blir lagom, Vad är skillnaden mellan flänsar och gängor?
Har en RRD bräda så det är väl USA-size på gängorna, ska kolla om mina skruvar går i insertsen som du gav till Martin… Du behöver inte snabba daj.Vad blir priset?
-
Tror att gängor är mer för proffs. Flänsarna är gjorda för att sitta bra i epoxyn, om jag har förstått det rätt. Kolla på martins, så får du se.
Hör av dig när du vet om skruvarna passar.
Jag vet inte vad de kostar.
Logga in för att svara.