Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Intresserade AIR BORN riders…

• Intresserade AIR BORN riders…

Publicerad av zebulon på 25 mars, 2004 vid 22:41

Tja!

Sitter i södra Europa utan tillgång till hemma-datorn där alla intresseanmälningar ang. KOBRA kiten och sponsorpaketet från Air Born finns. Har lagt ut en tråd om att träffa Er tidigare men väldigt få av Er som mailat mig verkar ha sett det. Jag kommer att skicka mail till var och en så fort jag är hemma men för att ge lite förvarning:

30/3 på förmiddagen finns jag i Malmö (SAS Radisson i centrum)[/list]
    anonym-anvandare svarade 21 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • pepa

Medlem
    25 mars, 2004 vid 23:06

Får vi som inte är intresserade också komma? Om inte annat så för att se hur du ser ut?

• svan

Medlem
    26 mars, 2004 vid 09:28

Svar till:

Får vi som inte är intresserade också komma? Om inte annat så för att se hur du ser ut?

[/ QUOTE ]

Peps,
    jag lovar, han ser ut precis som på bilden/avatar. Det är inte för inte som han rider runt på Torö med en sexskjutare på höften och övervakar domänerna.

• cortex

Medlem
    26 mars, 2004 vid 13:05

Fast han är faktiskt i färg i verkligheten. cool.gif

/Kaj(Tech)

• anonym-anvandare

Medlem
    26 mars, 2004 vid 22:11

Självklart är Du välkommen Jeppe!!!

Men, efter de båda blygsamma inläggen samt den i stort helt omöjliga uppgiften att leva upp till ’Myten’ Zeb Macahan (vem kan ha missat honom om man inte möjligen är alldeles för ung tongue.gif), så är jag rädd att du kan bli besviken: Jag är varken hjulbent eller klädd i fransad mockadräkt wink.gif . Men, vi kan väl alltid bryta arm eller hitta på nåt annat Cowboy-likt…

Nu ska jag ut & röka fredspipa i Nice! Ses vi?

/Jonas

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Intresserade AIR BORN riders…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.