Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ion Hummer kite sele något att ha?

• Ion Hummer kite sele något att ha?

Publicerad av volatyle på 7 augusti, 2008 vid 20:01

Hej!

Jag har precis börjat med kite, eller rättare sagt hunnit gå en kurs och ska nu köpa lite saker. Jag har tänkt börja köpa våtdräkt och sele så jag kan åka med kollegan ut på några turer det närmaste. Våtdräkt är införskaffat, nu saknas bara sele!

Då till frågan, jag har fått erbjudande om att köpa en ION Hummer 2008 kite-sele billigt, är den något att ha? Jag har absolut noll koll så skulle vara grymt tacksam för lite input om någon här känner till den, har sett den, eller rentav prövat den?

/Vol

trumpeten svarade 16 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • gurra_g

Medlem
    7 augusti, 2008 vid 20:29

prova, sitter den bra så e de bra

• volatyle

Medlem
    7 augusti, 2008 vid 20:33

Gurra,

Tack för ett informativt inlägg(not). Jag kan naturligtvis räkna ut det själv… Problemet är att jag inte riktigt vet hur den ska sitta efter som jag är grön på detta. Sen var jag även ute efter att få lite allmän input kring selen i fråga innan man köper den, eller är det helt fel?

/Vol

• trumpeten

Medlem
    7 augusti, 2008 vid 21:14

Jag kör den.
    Jag tycker den är helt okej.
    Kolla så att inte skruvarna innanför chickenloopshållsplattan sitter löst för då kan tyget nötas sönder fortare än nödvändigt
    Annars bara tumme upp

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ion Hummer kite sele något att ha?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.