Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Irland
- 
		IrlandPublicerad av poopzilla på 24 oktober, 2006 vid 08:20Inte så dumt ändå. Solen sken, vinden blåste, vågorna rullade in 4 av 6 dagar, Guinness på menyn 6 av 6 dagar. Vad mer kan man begära. Den här dagen var det Goya 5.3 och FSW 77 i gubbe till logo med några masthöga monster i dom största setten. Sweeeeet. Thomas poopzilla svarade 19 år sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
- 
			7 Svar
- 
Åhhhh, ser riktigt bra ut!! 
 Vill dit igen.
 Skall bara åka till Maui först (hahaha) skrattar varje gång jag tänker på att jag faktiskt äntligen skall dit.
 Mvh Calle
- 
Grymt, hoppas man ska få smaka på lite ordenligt swell denna gången(var där i mars), åker nu på torsdag och stannar 9 dar. 
 Ska definitivt pricka in guinessen 9/9 iaf 😉
- 
Massse…. skall ni över i vår igen?? Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att lura med mig själv och sambon. Fick ju inte smaka så mycket vågor sist i BB men Inchidorney var riktigt najs första dagen. 
- 
Införsäljning, bearbetning, mutor, planering, drömmar, packningsplaner, utrustningshysteri, huskontakter, prognoshistorik, återblickar, inspiration, priskoll… japp, maskineriet har börjat rulla så smått… 2006 års supervinnande koncept med Brandon Bay i april och Guincho i maj/juni ser ut att kunna upprepas 2007… med MER av varje nästa gång, oah!! 
- 
Poopzilla wrote:Inte så dumt ändå. Solen sken, vinden blåste, vågorna rullade in 4 av 6 dagar, Guinness på menyn 6 av 6 dagar. Vad mer kan man begära.Den här dagen var det Goya 5.3 och FSW 77 i gubbe till logo med några masthöga monster i dom största setten. Sweeeeet. Thomas Är det du som är ute och kör slalom på bilden 🙂 HAHAHAHAHAHAH!!!! ehh.. Fan jag sitter och jobbar och det regnar ute 🙁 Det verkar som du dra längsta stråt ialla fall. 
- 
frippe75 wrote:Är det du som är ute och kör slalom på bilden 🙂HAHAHAHAHAHAH!!!! ehh.. Fan jag sitter och jobbar och det regnar ute 🙁 Det verkar som du dra längsta stråt ialla fall. Vet faktiskt inte om det är jag eller inte. Vilket är lite sorgligt på sitt sätt, för den andra personen det skulle kunna vara är Jamie Knox, som hade samma segel, och han har nog minst 30 pannor mer runt magen än vad jag har 😉 Torö på fredag, eller? Ser ut att kunna bli en klassiker. Vrider upp mot väst på em enl några sajter. Thomas 
Logga in för att svara.