Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Isla de margarita !!!

• anonym-anvandare

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 09:28

en 26a!

• preppie

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 10:44

Flytta blicken lite till höger så ser du tidningen ”KitsurfinEurope”, finns ett reportage av Crille o Anna om Venezuela där i.

• nic

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 20:27

Var själv sugen på Isla sedan länge och tänkte dra iväg över jul/nyår men tydligen blåser det inte så bra där förnst lite senare. Så jag flytta blicken ner till höger .. på kartan, då kommer man till Fortaleza eller Natal i Brasilien som är bra.

nic

• hengo

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 21:40

är också jävligt sugen på Fortaleza nån som ska dit??

• andi_j

Medlem
    9 augusti, 2004 vid 05:53

Svar till:

Var själv sugen på Isla sedan länge och tänkte dra iväg över jul/nyår men tydligen blåser det inte så bra där förnst lite senare. Så jag flytta blicken ner till höger .. på kartan, då kommer man till Fortaleza eller Natal i Brasilien som är bra.

nic

[/ QUOTE ]

Nic, vi e ett gäng som drar till just Fortaleza i mitten av november, häng på vet ja!
    smile.gif

• nic

Medlem
    9 augusti, 2004 vid 07:17

Låter trevligt. Julen är ju tillägnad arbetsgivare i år (juldag å nyårsdag på lördag) så där får man ändå inte mycket hjälp. Vilka datum? Har ni hittat några billiga biljetter? Köpter man av Varig direkt?

nic

• bert

Medlem
    9 augusti, 2004 vid 07:23

Hej
    Jag, Andyj, draksurfaren drar den 7 november (tror jag) med TAP (AIR portugal). biljetten kostade 8000

• andi_j

Medlem
    9 augusti, 2004 vid 08:45

Svar till:

Hej
    Jag, Andyj, draksurfaren drar den 7 november (tror jag) med TAP (AIR portugal). biljetten kostade 8000

[/ QUOTE ]
    Man ser vem som håller i resan!! smile.gif vi åker från Gbg den 9 nov och är hemma i svedala igen den 6:e dec

• pepa

Medlem
    9 augusti, 2004 vid 15:07

Det blåser alltid på Isla, fast inte så bra. Byigt och jävligt. Själv är jag i Cearaområdet i tre månader varpå följer en Amazonastrip upp till Venezuela för tre månaders kite därmed. Om allt går bra med tjejen vill säga, annars drar jag till Antigua efter Brasil.

• andi_j

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 08:14

Pepe, ska du till tävlingen i Fortaleza?

• pepa

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 15:09

Jaah man.

• hengo

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 15:30

Svar till:

Hej

[/ QUOTE ]

vet du ungefär hur mkt det kostar att leva där? typ mat boende? behöver man bil?

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications