Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Isla de margarita !!!
-
Isla de margarita !!!
Publicerad av anonym-anvandare på 8 augusti, 2004 vid 09:24Tänkte åka till Isla de margarita (Venesuela) över nyår nån som vet hur vindförhållanderna är där då, stl på kite???
hengo svarade 21 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Flytta blicken lite till höger så ser du tidningen ”KitsurfinEurope”, finns ett reportage av Crille o Anna om Venezuela där i.
-
Var själv sugen på Isla sedan länge och tänkte dra iväg över jul/nyår men tydligen blåser det inte så bra där förnst lite senare. Så jag flytta blicken ner till höger .. på kartan, då kommer man till Fortaleza eller Natal i Brasilien som är bra.
nic
-
Svar till:
Var själv sugen på Isla sedan länge och tänkte dra iväg över jul/nyår men tydligen blåser det inte så bra där förnst lite senare. Så jag flytta blicken ner till höger .. på kartan, då kommer man till Fortaleza eller Natal i Brasilien som är bra.
nic
[/ QUOTE ]
Nic, vi e ett gäng som drar till just Fortaleza i mitten av november, häng på vet ja!
-
Låter trevligt. Julen är ju tillägnad arbetsgivare i år (juldag å nyårsdag på lördag) så där får man ändå inte mycket hjälp. Vilka datum? Har ni hittat några billiga biljetter? Köpter man av Varig direkt?
nic
-
Hej
Jag, Andyj, draksurfaren drar den 7 november (tror jag) med TAP (AIR portugal). biljetten kostade 8000 -
Svar till:
Hej
Jag, Andyj, draksurfaren drar den 7 november (tror jag) med TAP (AIR portugal). biljetten kostade 8000[/ QUOTE ]
Man ser vem som håller i resan!!
vi åker från Gbg den 9 nov och är hemma i svedala igen den 6:e dec -
Det blåser alltid på Isla, fast inte så bra. Byigt och jävligt. Själv är jag i Cearaområdet i tre månader varpå följer en Amazonastrip upp till Venezuela för tre månaders kite därmed. Om allt går bra med tjejen vill säga, annars drar jag till Antigua efter Brasil.
-
Svar till:
Hej
Jag, Andyj, draksurfaren drar den 7 november (tror jag) med TAP (AIR portugal). biljetten kostade 8000[/ QUOTE ]
vet du ungefär hur mkt det kostar att leva där? typ mat boende? behöver man bil?
Logga in för att svara.