Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Isla Margarita

• Isla Margarita

Publicerad av logray på 8 mars, 2007 vid 07:33

Hej,

Jag och familjen tänkte ta en tur till Isla Margarita i dec. Hotellen på norra ön ser klart bättre ut eftersom vi har barn. Någon som vet om det är bra surf där uppe? Hur lång tid tar det annars att åka ner till El Yaque med taxi??

/Tomas

nin007 svarade 18 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • tdk

Medlem
    8 mars, 2007 vid 07:50

@Logray 368831 wrote:

Hej,

Jag och familjen tänkte ta en tur till Isla Margarita i dec. Hotellen på norra ön ser klart bättre ut eftersom vi har barn. Någon som vet om det är bra surf där uppe? Hur lång tid tar det annars att åka ner till El Yaque med taxi??

/Tomas

Ska du dit för att windsurfa. Är det Elyaque som gäller. Det finns ingen wsurf i andra änden. Har för mig att det tar typ 45minuter med taxi..

• nin007

Medlem
    8 mars, 2007 vid 08:00

Jag var där i jul/nyår och bodde i El Yaque. Sjukt mycket folk och stranden var full med folk. Där kan du hyra windsurf och även kita. (sideshore). I norra delen är det ingen windsurf eller kite. Där är det stora vågor och blåst rakt in mot land. Det är även starka strömar och bad i havet är en risk då vi sögs iväg flera gånger. Men det flesta hotel har pool. Det var inga problem att hyra bil och köra runt då trafiken var bra förutom i stan Porlamar. Väderet var toppen och vinden sjukt bra. Lycka till med resan. :cool2:

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications