Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing isläget Varamon?

• judo-freddan

Medlem
    9 januari, 2006 vid 17:02

Läget för vadå? Fyf—-n vad impad jag blir om du säger surfa nu! Vättern är KALL nu!:santa:

• Oregistrerade

Gäst
    9 januari, 2006 vid 17:26

Ehh ja surfa faktiskt 🙂
    Om det inte finns is såklart.

• judo-freddan

Medlem
    9 januari, 2006 vid 20:41

Så konstigt är det väl inte om jag låter lite förvånad? Det har ju legat mellan 5 och 10 minus rätt länge nu.. Schysst vind på gång in (kolla Vätternlänken .) Brukar bli betydligt mer än vad Windguru lovar. Men du lär få ett hyggligt windchill vid 1-2 grader plus.. Lätt regn lär inte hjälpa till att värma upp dig heller. Du får vrida på bastun på klubben på max helt enkelt! Lycka till!

• oaxen

Medlem
    10 januari, 2006 vid 07:20

Jag ställer samma fråga: hur är isläget på vättern?

Än så länge har man ju inte fått använda isbrädan. Vinden har ”lyst” med sin frånvaro och snön ligger alldeles för tjock på Roxen.

Tjipp

/ Patrik

• Oreg. vågsurf-Stefan

Gäst
    10 januari, 2006 vid 15:15

Hej!

Om någon drar till Varamon imorgon, så hänger jag gärna på. Vågsurfar… om det går.

Finns på 0730-612462

• judo-freddan

Medlem
    10 januari, 2006 vid 17:48

Jaså, det var du med tjockdräkten. Då förstår jag. Tycker dock fortfarande att det är rätt manligt av dig att ge dig ut. Vad har du på händer och fötter då?

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications