Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Issurf Roxen alt Bråviken lördag
- 
		Issurf Roxen alt Bråviken lördagPublicerad av douglas-l på 4 februari, 2011 vid 15:28Enligt skridskofanatikerna börjar isarna ordna till sig, bra tryck i vinden i morgon. Vi är några som ska köra Roxen alt kanske Bråviken…kanske dags för lite slalomrace? oaxen svarade 14 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
- 
			7 Svar
- 
Oj oj oj! Stack ut och rekade i eftermiddags innan solen gick ned. 
 Totalt överriggad med 4.7:an. Toppade 35 knop med superwobbliga truckar(nu är de åtskruvade – hårt!).Isen är fri från snö ibland slät och ibland lite ojämn. Det går att att hitta släta och fina löpor. Ser bättre ut en bit ut mot Sättuna. Ta med skydd. Det kan bli uppåt 20 m/s imorgon på Roxen. : ) Hoppas inte min fyrnolla blir för stor. 
 Jag kör nog hemma på Roxen imorgon.
- 
Jag funderar på att åka till Roxen alternativt Bråviken imorgon, vill ha ”ren is” för då går det fortast:). Skriv gärna här var ni ämnar köra. Bråviken antar jag att det är vid NVC, o Roxen vid LWC? Vägbeskrivning till LWC vore bra att ha utifall att… 
- 
kinetic;646022 wrote:Jag funderar på att åka till Roxen alternativt Bråviken imorgon, vill ha ”ren is” för då går det fortast:). Skriv gärna här var ni ämnar köra. Bråviken antar jag att det är vid NVC, o Roxen vid LWC? Vägbeskrivning till LWC vore bra att ha utifall att…Hej, vi sticker ut vid 12-13 tiden, går rakt ner till isen vid gula kiosken i Ekängen (går att parkera mitt emot vid p-fickan). Ring om du inte hittar 0709-771003. 
 Ses!
 //Douglas
- 
Du är felinformerad Douglas! Det slutar regna vid lunch. Sen får vi en skön eftermiddag. IDAG också. 
- 
Oåxen;646055 wrote:Du är felinformerad Douglas! Det slutar regna vid lunch. Sen får vi en skön eftermiddag. IDAG också...om så är fallet är jag däääääär… 
- 
Det regnade första halvtimmen, därfter klarnande. Upp till 5 cm vatten ovanpå isen på sina ställen. 
 Det var bättre fart igår men då blev det bara en kortis.
 Aja, vi får se hur det blir imorgon…
Logga in för att svara.