Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Jag åker til Habo i morgen!
- 
		Jag åker til Habo i morgen!Publicerad av kamikazekiteren på 17 november, 2005 vid 20:58Dermed basta! Er der kl13.00 uavsett hvad Ludde sier, jag tar bare på meg lusekofta mi! 
 nogon som henger med?stellan svarade 19 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar
- 
			10 Svar
- 
Det är inte kallt förräns det är is! Tappra Mr Brickan kämpar sig igenom isdrivorna i hopp om att få öppet vatten 

- 
Ser til och med ut som om det ska komme vind , detteblir bra! Och masse sol, ta med solkrem!! 
- 
klart, minus grader och 5 m/s kan ju inte bli bätte…. 
 lägg ner en sak om det blåser pung med va fan asså
- 
hade det blåst litta bättre finns det klart en chans att man åker ut åte i snöstorm förra året.. men nu blåser det ju knappt m/S.. . 
- 
Bohm var minst lika tapper den dagen men värst var det för Eklöv som ”tappade” brädan under isen så vi fick hoppa sönder den och leta men efter en 15 min hittade vi den. Nu kan jag bara säga att jag har blivit trött på kalla sverige. 
- 
Svar till: 
 hade det blåst litta bättre finns det klart en chans att man åker ut åte i snöstorm förra året.. men nu blåser det ju knappt m/S.. . [/ QUOTE ] hähä, snöstormen var sjukt soft… 
- 
Bandana – är det inte dags att lägga upp den där bilden när vi agerar isbrytare i Habo. När man har blåmärken på smalbena efter all is är sässongen över… 
Logga in för att svara.