-
jag drar till habo nu.
ring gärna för lägesrapport eller om ni drar till något annat ställe dit fler ska. får hoppas det blir lite rock n’ roll idag! 0703333508
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › jag drar till habo nu.
ring gärna för lägesrapport eller om ni drar till något annat ställe dit fler ska. får hoppas det blir lite rock n’ roll idag! 0703333508
sadan byyig vind idag…inte för att vi ska klaga dock, men 5-10m/s
Svar till:
ni ska faen inte klaga på byig vind…
[/ QUOTE ]
haha, ni e ju fan inte kloka där upp jÖh!
kom just hem… har kört i BYIG vind 1-10m/s 
vissa stunder har man kanooon drag och sedan är man glad om draken håller sig i luften 
men nu, lagom när man måste dra hem, rullar det in fiiinvind stadiga 9-12m/s som vanligt alltså!
Men vi har bra spots här också men eftersom att ingen vet vad kitesurfing e här hemma så får man offra sig i bland och köra mitt i byn…
Vid nästa hyffsade vindtillfälle så är det kiteing mitt i Västervik som gäller… allt för att öka intresset och visa upp sin färggranna gråa EH kite
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser