Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Jag fick…..
- 
		Jag fick…..Publicerad av tobas på 8 augusti, 2006 vid 20:12lyfta högerarmen upp på tangentbordet för att kunna skriva detta! En liten film om hur det kan bli så…. http://ftp.steffo.nu/pp/data/506/Det_g_r_ont_i_Faludden_liten_.wmv Hare gött / TOBAS tobas svarade 19 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar
- 
			11 Svar
- 
haha det roligaste jag sett denna vecka! 
 Planerat att vara så powered?
- 
haha.. den var rolig 🙂 synd att man inte hade kiten synlig. … du läker snart! 
- 
Stellan wrote:Ajaj – detta gjorde nog också ont… (foto: Rambo)
 vem är det som körde?
- 
Nja hade nog tänkt mig lite mindre trycka i kiten. Det var ganska byigt och topparna låg nog strax över 16 m/s. Har tidigare bara kört backroll/backloop i under 10 m/s och det var en viss skillnad må jag säga 😉 
 Håller med dig Walle, synd att inte kiten syntes, den livliga lilla åttan 🙂En personlig assistent åt den personliga assistenten skulle sitta fint / TOBAS 
- 
tobas wrote:Nja hade nog tänkt mig lite mindre trycka i kiten. Det var ganska byigt och topparna låg nog strax över 16 m/s. Har tidigare bara kört backroll/backloop i under 10 m/s och det var en viss skillnad må jag säga 😉
 Håller med dig Walle, synd att inte kiten syntes, den livliga lilla åttan 🙂En personlig assistent åt den personliga assistenten skulle sitta fint / TOBAS 
 Hur länge e du på ön?
 Tänkte ta och komma över så fort det ska blåsa bra igen…
- 
tur att du fick det på film i alla fall, chansen att någon filmar när man råkar göra något spektakulärt är ju ganska liten.. 
- 
HugeO wrote:borde var askottpeng på folk som kör med hjälmp o kitebyxaSom lärare har man också sina idéer om skottpengar men det vore nog opedagogsikt att ta upp dom så här öppet! Väldigt snygga bilder på riktigt skarpa killar med sinne för god smak o stil från Gislöv, bara att tacka och ta emot samt försöka se och lära lite! 
 Gracias / TOBAS
Logga in för att svara.