Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Jag har hittat det
-
Jag har hittat det
Publicerad av kvabbso på 16 september, 2008 vid 07:54satt och sökte efter vind på random över hela världen och där var blåsten
litease svarade 16 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Jag trodde du skulle skriva att du hittat ditt bäcken. När åker vi?
-
Den här nya kaxiga sourra gillar jag inte, tillbaks med det gröna monstret.
ANNARS SKA DU SNART FÅ SE OM DEN NYA TANDLÄKARREFORMEN VERKLIGEN FUNKAR. -
Förlåt Stefan, men det är svårt att vara ödmjuk när man spelar koskälla. 2k tur och retur från Köpenhamn men spoten ser riktigt elak ut.
-
-
Det är inte kallt så länge vattnet plaskar när man slår på det
-
öppnar upp internet och får upp min startsida windguru och kollar lite med den numer permanent deppiga inställningen. Och då ser jag det! Vind på ingång på fredag! Om än bara 7-9 men klart körbart för mig! Genast fick kvällen en kanonvändning och höstens glada stämning kom åter tillbaka för ett ögonblick.
Måtte det bara hålla i sig…
-
@Litease 500639 wrote:
öppnar upp internet och får upp min startsida windguru och kollar lite med den numer permanent deppiga inställningen. Och då ser jag det! Vind på ingång på fredag! Om än bara 7-9 men klart körbart för mig! Genast fick kvällen en kanonvändning och höstens glada stämning kom åter tillbaka för ett ögonblick.
Måtte det bara hålla i sig…
var?
Ser ut att bli vind norr om gbg imorgon. Nån som är sugen? Finns det några vettiga spots på tjörn/orust?
-
Väst om gbg men fick bara vara optimistisk över en natt. prognosen gick ner imorse :mad2:
Lysekil däremot såg jag hade åkbar vind, går det att köra nånstans där? Får se om jag pallar att åka upp. säg till om någon åker upp
Logga in för att svara.