Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jag hoppas jag slipper se detta i sommar…

• Kjello

Gäst
    22 april, 2008 vid 17:13

http://www.stereoskis.com/
    Kan va något för speed, starta med två sen när man fått upp farten sparka av sej den ena.

• krillan82

Medlem
    22 april, 2008 vid 17:39

nu e väl fan måttet rågat.

• sourra

Medlem
    22 april, 2008 vid 17:46

Hehe, Kari Schibevag – vår tids mest underskattade åkare. Undrar just när hon ska ta hem hela PKRA-klabbet…

[YOUTUBE]riDF4p_sn9I[/YOUTUBE]

• gadget

Medlem
    22 april, 2008 vid 18:20
    sourra;460176 wrote:
    Hehe, Kari Schibevag – vår tids mest underskattade åkare. Undrar just när hon ska ta hem hela PKRA-klabbet…

[youtube]riDF4p_sn9I[/youtube]

Den videon känns som en enda lång repris…
    Och en dålig sådan!

• skejtar_henke

Medlem
    22 april, 2008 vid 18:35

söt tjej… Mer än så säger jag inte..

• Kjello

Gäst
    22 april, 2008 vid 18:37
    Krillan82;460173 wrote:
    nu e väl fan måttet rågat.

Du har inte sett när jag surfar omkring med min trådlösa kite, uppe i jetvindarna, med bara dojor få fötterna.

• neven

Medlem
    22 april, 2008 vid 20:38

Det var ju jättefina backrolls ju…!

• krillan82

Medlem
    22 april, 2008 vid 20:39

@Kjello 460192 wrote:

Du har inte sett när jag surfar omkring med min trådlösa kite, uppe i jetvindarna, med bara dojor få fötterna.

fett, går de å köra unhooked med den kiten?

• sourra

Medlem
    22 april, 2008 vid 20:44

@Neven 460237 wrote:

Det var ju jättefina backrolls ju…!

Förstår att du är uppe i varv efter att ha suttit på takterassen och grillat med 7 brudar men försök sansa dig nu.

• langens_kite

Medlem
    22 april, 2008 vid 21:31

@WakeNils 460154 wrote:

Kite + vattenskidor… vafan
    http://www.kariland.com/new.php?id=76

Behöver nog bara komma ett par som blir riktigt duktiga så tror jag att alla ändrar uppfatning,borde finnas en mängd sanslösa nya trick.
    Kanske blir som i slalombackarna där hasande snowboard åkare är utdöende.
    Vad händer om man tappar en skida?
    Är nog lite svår att få på?

• haze

Medlem
    22 april, 2008 vid 22:25

Söt var hon.. Skidor is the shit in the winter, men på kite? vete fan…

Å andra sidan så åker hon runt på PKRA hela säsongen utan att betala en krona och får även betalt. Hur många av oss får det?? Mike The Knife och ingen mer eller? Så varför klanka ner på henne då. Hon gör ju de flesta här inne drömmer om. Får betalat för att kitesurfa…..

• farbrorfraz

Medlem
    22 april, 2008 vid 22:52

Naajs! nu kan en skidgalning som jag köra fakie på vattnet också! lite väl bred stance kanske på wasserskiis, men vafan. helt ny dimension på trix juh, tänk er en deadman med inorna mellan benen! när kommer telemarksversionen? å blir det puder till vintern här i hbg kan man ju rippa vallåsen med dom!

jag efterlyser ett allroundåkverktyg till kite, nåt som funkar både på sommaren och på vintern. pulka kanske? jag har provat snowracer efter båt, och det gick. fast jag var bara fem, så jag minns inte så mycket.

Det behövs lite experimentlusta i de svenska vattnen framöver. hur snabbt kan man kita i en kanot? kan man ta höjd med morsans trädgårdsbord av plast? har en optimistjolle pop?

• Kjello

Gäst
    22 april, 2008 vid 23:58
    Krillan82;460239 wrote:
    fett, går de å köra unhooked med den kiten?

Självklart, och backroll utan något mellan benen.
    För att inte tala om, kasta av sej ena dojan och köra speed på spegelblankt.

• hengo

Medlem
    23 april, 2008 vid 06:00

Åfyfan.. kan ju omöjligt gå att poppa ordentligt som med en redig kitebräda?

• skanepaul

Medlem
    23 april, 2008 vid 06:18

@Haze 460275 wrote:

Söt var hon.. Skidor is the shit in the winter, men på kite? vete fan…

Å andra sidan så åker hon runt på PKRA hela säsongen utan att betala en krona och får även betalt. Hur många av oss får det?? Mike The Knife och ingen mer eller? Så varför klanka ner på henne då. Hon gör ju de flesta här inne drömmer om. Får betalat för att kitesurfa…..

Vi har all rätt att klanka ner på henne om hon får betalt för att köra som hon gör! Hoppas bara hon har utvecklats lite sen den videon gjordes.

Sen kör hon på en omlackerad Thorn, undra varför.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jag hoppas jag slipper se detta i sommar…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.