Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Jag hoppas jag slipper se detta i sommar…
- 
		Jag hoppas jag slipper se detta i sommar…milkman svarade 17 år, 6 månader sedan 16 Medlemmar · 22 Svar
- 
Har för mig att hon är ganska duktig på snowkiting. Och det jag menade är att hon åker runt och kör och får pengar för det. Och inte är världens bästa så det väl grymt. Inte hennes fel att hennes sponsorer betalar henne för 😉 
- 
@SkånePaul 460291 wrote: Vi har all rätt att klanka ner på henne om hon får betalt för att köra som hon gör! Hoppas bara hon har utvecklats lite sen den videon gjordes. Sen kör hon på en omlackerad Thorn, undra varför. Hej jag är en nybörjarkille som funderar på att byta kön så det görs filmer om mig och jag kan få betalt för att kajta fastän jag är sämre än 95% av alla andra. Kanske även kan få betalt för att medverka i andra filmer. När ni ser nån med nick ”kitetransan” så vet ni vem det är. 
- 
MårtenT;460340 wrote:Anna sparre var bättre än henne för 5årsen!Kan bara instämma! 
- 
wöörd.. hon skulle nog dock kunnna tjäna en hacka på att hålla föredrag om hur man går till väga för att får sponsorer som betalar för en 
- 
Synd med alla som är så dryga. Och det är många som vet vilken deal Kari har tydligen. Jag undrar ifall något kitemärke betalar för hennes åkning.. Dom kanske stöttar för nått annat hon gör istället? Typ demos, resereportage, feedback, texter, foton, vad vet jag. Kan iofs nämna att hon hamnar bland top 10 när hon tävlar i PKRA nuförtiden, varken först eller sist med andra ord.. Hon är rätt ok på snö. 
 Hade det varit jag så hade jag tagit illa vid mig om jag läste tråden från er som är så mycket bättre, synd ni inte stöttar till utveckling istället.
Logga in för att svara.