Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › jäkla internet…!
-
lina;527547 wrote:jonaish, ska du förlora oskulden med någon sån brud får du öppna plånboken. Om jag gissar rätt blir det till din kompis frånskilda morsa en mörk fyllenatt istället. men, lycka till!
brilliant inlägg 😀
-
Jag kommer ihåg hur det var innan internets dagar. Man gick inte säker då heller för då var det stora hotet SVT Dokumentären. Själv blev jag fångad på film en ganska lugn utekväll i Åre utanför SunVings disko. Tror programmet hette ”Säsongarna”. Jag var i varjefall karatefull och står och dreglar samtidigt som nån jävla finnpajsare står och skriker ”No camera, no camera!” och håller för ansiktet på mig.
-
who was it that got on tv drunk in a boat up in stockholm on that lifeguard program again?
-
Tote;527794 wrote:Haha, hon älskar dig!
hon spelar naturligtvis svårfångad, nu gäller det bara att ta reda på vem hon är och var bilden är tagen
-
jag färgade mitt hår rött fram till 2003 ca… så bör vart efter det… gissar stenungsund, enda stället jag vet att jag fått låna kläder =)
måste bli ihop med henne på facebook! -
Du kan ju ha vart sleten efter en hård session. kanske därför du inte minns nått 🙂
Logga in för att svara.