Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jämför prylpriser på Prisjakt.nu

• pure

Medlem
    13 september, 2007 vid 17:47

riktigt bra för oss vindsurfings pryl knarkare

• el_duderino

Medlem
    13 september, 2007 vid 17:50

Tyvärr finns inte särskilt många återförsäljare representerade än!

• fastforward

Medlem
    14 september, 2007 vid 07:22

Mycket bra initiativ! Tyvärr kommer det nog vara lite si och så med lagersaldon och antalet återförsäljare eftersom många surfshopar inte uppdaterar lagret i realtid och man typ får maila och fråga vad som finns inne…

• nlc

Medlem
    14 september, 2007 vid 18:32

Onekligen ett intressant initiativ, men som El_Duderino säger så är det inte så många återförsäljare representerade ännu och med tanke på hur slaviskt de flesta följer rekommenderat pris så undrar jag om det kommer bli någon skillnad när/om det kommer upp fler.

Dessutom så undrar jag hur de tänker hanter det här med årsmodeller, en 08 är ju betydligt dyrare än en 07, som är dyrare än en 06. Men det kanske bara är jag som försöker handla fjolårsprylar…

Men man kan ju iaf få en sammanställning på vilka olika brädor/segel/master/bommar/selar etc som finns och ungefär vad de kostar.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jämför prylpriser på Prisjakt.nu

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.