Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Jämför prylpriser på Prisjakt.nu
-
Jämför prylpriser på Prisjakt.nu
Publicerad av rooster på 13 september, 2007 vid 17:10Prisjakt.nu har en bra jämförande sajt för vindsurfingprylar…
nlc svarade 18 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Tyvärr finns inte särskilt många återförsäljare representerade än!
-
Mycket bra initiativ! Tyvärr kommer det nog vara lite si och så med lagersaldon och antalet återförsäljare eftersom många surfshopar inte uppdaterar lagret i realtid och man typ får maila och fråga vad som finns inne…
-
Onekligen ett intressant initiativ, men som El_Duderino säger så är det inte så många återförsäljare representerade ännu och med tanke på hur slaviskt de flesta följer rekommenderat pris så undrar jag om det kommer bli någon skillnad när/om det kommer upp fler.
Dessutom så undrar jag hur de tänker hanter det här med årsmodeller, en 08 är ju betydligt dyrare än en 07, som är dyrare än en 06. Men det kanske bara är jag som försöker handla fjolårsprylar…
Men man kan ju iaf få en sammanställning på vilka olika brädor/segel/master/bommar/selar etc som finns och ungefär vad de kostar.
Logga in för att svara.