Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing jävla vvk…

• jävla vvk…

Publicerad av adde på 18 maj, 2000 vid 11:16

…var ni tvugna att sätta upp en webcam över viken? Tror ni att det är kul att sitta på jobbet och kolla in folk som bär brädor och segel? Hur ska man kunna få något vettigt gjort nu, va’?

Och killarna på http://www.owc.nu är inte bättre de, haga var ju dessutom min hemmaarena innan flyttbilen drog med mig till gbg för några år sedan…

Fast egentligen är det jävligt skoj…

mvh adde

anonym-anvandare svarade 25 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    19 maj, 2000 vid 06:34

vi vill få fler glada surfare till 0340 och vem vet detta kanske funkar
    igår fick vi bara 5 timmar segling. vvk for ever

• anonym-anvandare

Medlem
    20 maj, 2000 vid 08:27

Nä inte bra alls, den där kameran har fått mej att ta ledigt två eftermiddagar i veckan… hur mycket semester kommer jag ha kvar att ta ut i vinter till surfresan…….. Nä bort med alla webbkameror!!!! 😉

• anonym-anvandare

Medlem
    20 maj, 2000 vid 09:26

En fråga till vvk,får man länka upp sig till er kammera? jag har en mycket välbesökt sida.(bra reklam för er vik
    mvh
    Butiksägare.

• anonym-anvandare

Medlem
    20 maj, 2000 vid 17:55

Det är fritt att länka till oss men om det är i reklamsyfte för er vill vi ha del av profiten!
    Skicka ett e-brev och diskutera saken med oss: staffan@bolminger.pp.se (väbbmästare hos VVK) eller till infomaster Mauser mauser@swipnet.se

Staffan & Mauser

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications