Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › jevla nice butt film
- 
		jevla nice butt filmPublicerad av hugeo på 2 juni, 2009 vid 09:24[nomedia=”http://www.youtube.com/watch?v=-q2Zd4iOi2s”]YouTube – Broadcast Yourself.[/nomedia] jonaish svarade 16 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar
- 
			8 Svar
- 
Mohahaha! 
 Tanken var tydligen att han skulle landa sittande i knät på Eminem men tvissta till det lite mer utan hans vetskap.
 Självdistans är något som amerikaner verkar sakna helt.
 Eller kanske främst tuffa hiphopare?
- 
hur sjukt som helst, Eminem såg inte helt nöjd ut med Brunos röv i ansiktet ha ha 
- 
hahaha teabagging eminem, one of the funniest things I have seen in a very long time… awesome, just awesome : ) 
- 
Bladesurfer;550272 wrote:Självdistans är något som amerikaner verkar sakna helt.brist på distans från brunos brunöga menar du 😀 
- 
Ha ha ha…Så jävla arg MnM blir. Jag förstår honom, nu när han laggt pillerna på hyllan, jag håller på att sluta snusa, då blir man aggresiv som f¤n. 
- 
kvabbso;550480 wrote:Ha ha ha…Så jävla arg MnM blir. Jag förstår honom, nu när han laggt pillerna på hyllan, jag håller på att sluta snusa, då blir man aggresiv som f¤n.skit i å sluta, snus ä gott! 
Logga in för att svara.