Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jobb i sommar,

• Jobb i sommar,

Publicerad av tim-eriksson på 12 maj, 2008 vid 20:30

Fick lite ledigt i sommar… Söker därför lite extra knäck någonstans i detta avlånga land!

Kan jobba:
    10 juni – v.24 på fredagen.
    v.29 – v.31

Boende har jag med mig på ryggen, behöver inte vara något välbetalt jobb men gärna så det täcker campingplats+lite mat. T.ex. jobba 2-3 timmar om dagen för mat+boende plats.

Jag:
    Grymt trevlig och social kille på 21 år, jobbat 4 år inom restaurang branschen (deltid), utbildad bartender etc etc. En allt i allo kille 🙂

ALLT av intresse ! ! !

bicless svarade 17 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • imported_macts

Medlem
    13 maj, 2008 vid 06:09

Ett tips är att kolla med campingen och affären på Haga Park. Där kanske det går att hitta nåt.

• tim-eriksson

Medlem
    13 maj, 2008 vid 07:51
    MacTS;465064 wrote:
    Ett tips är att kolla med campingen och affären på Haga Park. Där kanske det går att hitta nåt.

Har varit uppe som förslag, tänkte slå dem en pling idag och kolla om man kan göra någon deal med fri camping mot lite jobb 🙂 Rätt bra ställe att vara på några veckor också tycker jag.

Fler tips mottages gärna

• bicless

Medlem
    13 maj, 2008 vid 22:02

Vi behöver personal till surfbutiken i stockholm, men ingen spot på Haga nivå i närheten……

http://www.surfspot.se

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications