Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Jobbig vind idag?
-
Jobbig vind idag?
Publicerad av sj0gren på 18 juni, 2005 vid 20:20Vi körde ute i Kärradal idag hela dan och det var riktigt jobbig vind, nordlig så man fick köra ut och in och landa i hörnet av viken. Sen var det så jävla byigt också
men men man få inte vara kräsen
Var det fint på överiga spots idag eller?
rocco svarade 19 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Björkäng efter kl 1300 var fina fisten….12m/s sedan ner mot 7-8 m/s efter kl 1700…Rocc’on!
-
Det var väl bra i Kärradal med men att det var så byigt förstörde allt
-
Jag kom till björkäng vid 12.30 o körde nästan konstant till fyra. Fullt tryck på en depowrad 10a, så trött i benen så jag knappt kan stå
Körde mina första repor toe-side bland vågorna också, lite jobbigt när vågorna slår över hela underkroppen men det va ändå nice! -
Vad var det för vind i Björkäng idag? I Kärradal var det nord äckel vind
-
Nord-väst va det där också
Njea jag va i kärra för veckan o det känns som det är ungefär samma vindriktningar som apelviken som gäller där.. typ SV-V -
Är det hyfsad nordväst nästan väst så funkar det klockrent där
-
mm, lite jobbigt att ha kurs med 3a och 6a… när man dessutom själv var tokriggad med 6an.. Sjukt mkt vind, gött!
-
Anna bare skojar .På habo var det 12 ms och perfekt med 9 m2. Det var bae Anna och Chrille som tykte dom var overrigget. soligt och gott var det. Denne sommerens finaste dag i habo!!
-
Jag vill ha tillbaka min bräda!! måste ha den till på onsdag det ser ut att bli sjukt bra. Det var ju inte så ballt o köra med allans mega board igår. de va såå ääääckligt. Då blir det lagunen på tisdag o onsdag då, Böna!
Logga in för att svara.