Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing jobbigt beslut

• jobbigt beslut

Publicerad av pripps på 14 januari, 2005 vid 19:16

här hade man bestämt sig för att köpa 1 jp rrw76,så drar folk upp naish 214.nu kan jag inte bestämma mig.behöver hjälp!vilken skall jag ta?

ola-h svarade 20 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • johan

Medlem
    14 januari, 2005 vid 22:28

Inte mycket till hjälp, men jag var inne på att köpa en RRW eller en Evo
    men när Naish Hybrid 214 dök upp och allt jag kunde hitta på nätet var posetivt så beställde jag en Naish 214 direkt.

Johan laugh.gif

• stang

Medlem
    14 januari, 2005 vid 23:19

Mmmm jag är oxå sugen på hybriden!
    Har du några länkar till hybrid lektyr?

• lars_k

Medlem
    15 januari, 2005 vid 10:35

Du kanske kan hålla dej till SURF:s stora vågtest i nr 3 som kommer i mitten av Februari. De har testat både traditionella och nya typen av vågisar. Ger nog bra vägledning. Vet dock ej om Naish Hybrid är med…

• johan

Medlem
    15 januari, 2005 vid 11:46
  • johan

Medlem
    15 januari, 2005 vid 11:48

I nästa nummer av Windsuring magazine har jag hört att dom testar Hybriden.

Johan

• sinclair

Medlem
    15 januari, 2005 vid 12:34

Många säger att det där med hus är bland de svåraste beluten i sitt liv, jag hävdar att belutet om vindsurfing utrustning är lika svårt. Jag vet inte hur ofta ni byter men jag byter lite då och då. Det är mycket informations inhämtning före det stora beslutet. Sen är det ångest ett bra tag och när man väl har valt börjar man fundera på om man gjort rätt beslut.
    Väl på vattnet brukar efterköps kännslorna vara ok, men i slutet på sesången börjar man fundera om det kanske inte skulle sitta fint med något nytt till nästa sesång! smile.gif

• ola-h

Medlem
    15 januari, 2005 vid 12:57

Är inte Naishen i en helt annan storleksklass, dvs typ 10 liter större. Jag har inte kört Naishen än (vill gärna prova vid tillfälle, dock). Jag skulle nog också hålla mig lite, kolla lite tester och se vad lite fler olika människor tycker om brädan.

Håller du till på västkusten är det inte omöjligt att det någon trevlig vårdag kommer att vara möjligt att testa både det ena och det andra, såsom det var några gånger under hösten.

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing jobbigt beslut

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.