Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Jonstorpians?
- 
		Jonstorpians?Publicerad av perkele på 24 april, 2006 vid 12:23Halloj. Äntligen tebaga på vattnet efter ettt uppehåll i typ 3år. 
 (Tackar Hugge för allt tjat, var ute och smyg testa i Lördags…)Ser fram emot en goe säsong i Jonstorp, är det fler här som kör i Jonstorp / Farhult? Vore trevligt med sälskap. Hade 
 Tperkele svarade 19 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar
- 
			10 Svar
- 
Är jag mot förmodan i bygden och det blåser nord så dyker jag säkert också upp i farhult 
- 
jag, nisse å truls e alltid där på nord.stranden är dock bara stor nog till oss, alla andra hänvisas till ängelholm.. 
- 
fett, härligt, underbart… så skoj… 
 ser verkligen fram emot en bra säsong nu…Nord Stranden blir borta vid bryggan va? 
 :: Jag hoppade i där, starta vid gräset i Lördags, funkar det på sommaren med med alla badgäster tro?T 
- 
brukar inte vara särskilt många nord dagar på sommaren och är det det är det 10 m/s altså inga badgäster. Annars får man köra långt ut bara. Vilken brygga du snackar om vetefan. Vi launchar rakt nedanför Sol-nånting-restaurangen 
- 
OK, jag tror det är en Farhult <> Jonstorp förväxling, jag talar om bryggan i Jonstorp. Ni snackar om restaurangen i Farhult va? I vilket fall toppen! 
 Hade
 T
- 
Bryggan i Jonstorp är revet, det är ingen höjdare faktiskt. Eller rättare sagt, det suger:) 
Logga in för att svara.