• journeyman

Publicerad av mickemoose på 3 juni, 2004 vid 07:29

vad menas med journeyman? jag heter tydligen de….man kan betygsätta vissa och sen hur man tycker dem är? vissa heter member,old hand,enthusiast, mm….eller vad är det för nåt!??

nordgren svarade 21 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • skarabe

Medlem
    3 juni, 2004 vid 07:32

Journeyman, old hand, member mm är helt enkelt bara hur många inlägg du gjort.

Kolla in Hjälpsidorna om titlar..

• mickemoose

Medlem
    3 juni, 2004 vid 07:35

haha, okej, vad muppigt. men stjärnorna är betyg!? på vad? hur intresserad/pålitlig man är? hehe

• skarabe

Medlem
    3 juni, 2004 vid 07:37

Ja, stjärnorna är betyg. Det som ligger till grund för betygen är hur gott/dåligt intryck du gjort på dina medsurfare! Vi betygsätter helt enkelt varandra enligt vår eget tycke och smak..

• mickemoose

Medlem
    3 juni, 2004 vid 08:11

okej, soft, då ligger jag bra till! wink.gif 😛

• svan

Medlem
    3 juni, 2004 vid 08:59

Svar till:

okej, soft, då ligger jag bra till! wink.gif 😛

[/ QUOTE ]

Frågan e vem som givit ÄlgMikael 5 stjärnor…

• mickemoose

Medlem
    3 juni, 2004 vid 10:46

hahahaha. wink.gif
    men alla kan väl ge betyg och så avrundas det. om en ger 5 och resten 1 så har man ju ett….blablabla…fan va jag snackar skit……ut och surfa….jag får fan inte sitta inne nu i det fina vädret…hej då alla innesittare,,,nu ska jag surfa i det fina vädret….annars blir jag tokig….:D

• nordgren

Medlem
    3 juni, 2004 vid 11:25

Stjärnorna anger helt enkelt hur mycket sövslickare man är. wink.gif
    Rättar man anonser från folk som ger överpris osv så får man dåliga betyg tyvärr… dom blir liksom lite irriterade då, fan man vill ju bara hjälpa surfare att inte köpa skitprylar för dyra pengar…. smirk.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications