Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Jp imorgon
-
Jp imorgon
Publicerad av vogon-jeltz på 13 oktober, 2007 vid 19:26Ska ni med till JP imorgon jag och malin ska ut dit vid 11 iaf.
Larssa, Marcus, Billy någon?
Blir nog inte jp trots allt ska köra en demo kite imorgon troligtvis uppåt. Mynningen eller liknandevogon-jeltz svarade 18 år sedan 3 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Det blev långt norröver (Varberg) idag men testat Best kites fick vi iaf :).
Blev det nått själv? -
Förkyld, så det blev ingen kite för mig idag!
Hur var Best då, blåste det i Varberg? -
det blåste sisådär ganska ostadig vind men klart åkbart .
Jag digga Best , jag är inte så bra på massa tekniska termer. men nackdelen som jag kände va nog att den va lite slö i vissa lägen. Men man fick till några hopp med den iaf. Sen så är det tydligen så att man kan trimma den så att den blir lite mer direktstyrd eller vad det heter :).
Dom va så bra att vi tänker köpa ett gäng iaf 🙂 -
Hehe . Jag testa faktiskt reven 13 idag . Min polare köpte den .
Impad av snabbheten på den faktiskt . Men man får tänka lite på plånkan nu när vi ska iväg över nyår till Coche -
Ps! Ni e medvetna om att det e frånlandsvind och många kites på Coche va + nada att göra. Tror ni hade haft det bättre på Margarita, men det gör ni som ni vill 😉
-
ok mr neggo. Får bara hoppas att inte min sambo får se detta inlägg. Hon har samma inställningn som dig när det gäller frånlandsvind.
Sen är det inte så långt till margarita om man skulle vilja öla ner sig lite extra 🙂 -
Jag hade inget problem med Coche, men jag kan tänka mig att vissa andra har det pga att det e trångt, frånlandsvind och lite att göra. Vi bodde i El Yaque så vi kunde åka vart vi ville, vilket jag tyckte var bra. Ni måste besöka Isla Cubagua det var grymt.
-
Låter fint, mena bara att malin har varit ganska neg när det gäller det stället pga frånlandsvinden och så men jag tror det blir superbra.
Vi kommer att hålle ett korsförhör med dig sen ang tips o trix 🙂
Logga in för att svara.