Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › JP imorgon EM?
-
JP imorgon EM?
Publicerad av arnold på 21 oktober, 2004 vid 16:18Tänkte åker lite vid 15-tiden. Nixa eller någon annan som ska dit?
larssa svarade 20 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
ska till lund imorgon kväll och dricka inhumana mängder sprit så jag kanske stanna till inom JP på vägen ner
-
Tror det är bättre i lundåkra om riktningen är som idag
mest syd
Anders -
Svängde förbi JP idag (fredag) och kunde inte ta mig ned med bilen. Den ”nya” vägen ned som vi använt efter staketet sattes upp är blockerad. Någon som vet något, kanske snackat med markägaren?
-
Gjorde samma upptäckt, ska ta traktorn nästa gång jag ska kita där. Vi körde i Lundåkra istället vilket var kanooon!!
-
Men Luuddee då! Kör till saxtorpsrundellen innan Landskrona ta vänster i rundelen sen kör rakt ner till havet på över ängen sväng inte höger eller vänster utan rakt ut mot havet jeep är inte fel då vägen ör preppad för typ stridsvagn.
Tyvärr går ryktet att det är helt avstängt där nu så att det får bli Lundåkra istället du får kolla inläggen här om just JP just nu är det ganska osäkert om det går att komma ner där överhuvud taget.
-
okej tack.. tänkte faktiskt itne köra där men kul att veta var det ligger.
-
Svar till:
Svängde förbi JP idag (fredag) och kunde inte ta mig ned med bilen. Den ”nya” vägen ned som vi använt efter staketet sattes upp är blockerad. Någon som vet något, kanske snackat med markägaren?
[/ QUOTE ]
PAN!!!
Detta måste vi kolla upp.
Vi får väl snacka med bonden. -
tror vi får sätta vår lördag på blåskontot! Bonden fick lite undanplockat och skall nu sälja!Mvh bengt N
-
Svar till:
tror vi får sätta vår lördag på blåskontot! Bonden fick lite undanplockat och skall nu sälja!Mvh bengt N
[/ QUOTE ]
Det e´ju fördjävligt!
Vi borde ändå tagit ett snack med honom för att se om vi får vara kvar.
Logga in för att svara.