Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › JP , vilket ställe asså!
- 
		JP , vilket ställe asså!Publicerad av yeeah på 19 augusti, 2004 vid 18:19När jag körde hem idag så passerade jag några bilar längre upp, o vad får man syn på då om inte en gubbe som suger av en annan gubbe! ingen jätte vacker syn!  dirk_diggler svarade 21 år, 2 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar dirk_diggler svarade 21 år, 2 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar
- 
			11 Svar
- 
Japp, misstänkte detsamma när jag körde förbi. Två helt ogenerade snubbar. Skulle väl kunna tycka att dom borde hålla sig lite avsides istället så vi slipper se skiten… 
- 
Svar till: 
 När jag körde hem idag så passerade jag några bilar längre upp, o vad får man syn på då om inte en gubbe som suger av en annan gubbe! ingen jätte vacker syn!  [/ QUOTE ] Säkert tyskar… 
- 
nä fy vad äckligt! 
 jag och zoolander har också sett some action när vi var där….örk
- 
Jag o David Aug såg det samma i Habo för ett par veckor sen. Börjar se ett samband mellan kiting och homokillar       
- 
kom det någon vind nere i de hårigas land? måste varit skön semester hur som helst 
- 
Fan Stellan… är det därför du aldrig har kitegrejorna med dig när du drar till JP’s? 
- 
Ja, det var riktigt gött! Det var bara under tävlingsdagarna det inte var så möe vind. Sen var det grymt!! Dom håriga e jävligt trevliga faktiskt! 
- 
tok mycke action i JP idag igen när ja o pan flög ner för vägen i en skollad CRX 
- 
hmm, undrar varför. Anna Sparre: ca 25 år, blond och från sverige.   
Logga in för att svara.