Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jul-kite, Malmö, imorrn (ons). Vem är på?

• regfellow

Medlem
    21 december, 2010 vid 22:10

Kanske kan komma ifrån jobbet imorgon efter lunch, men så skall man kunna ta sig dit oxå i snömoddet…

• schmitz

Medlem
    21 december, 2010 vid 22:15

Tjena Martin!
    Precis där jag tänkte! Det går fint att ställa bilen på parkeringen nere till vänster. Ska vi säga kl 11?

• blizzy

Medlem
    21 december, 2010 vid 22:24

Klockan 11 it is! Hoppas på bra vind.. Förmodar att du menar parkeringen som är i nedre vänstra hörnet av det blå fältet, där det står en bil parkerad på kartan =)

• schmitz

Medlem
    21 december, 2010 vid 22:43

Javisst! Bara kör in på Ribersborgsstigen från Geijersgatan så kommer man rakt på.

• blizzy

Medlem
    22 december, 2010 vid 10:35

Är här nu, men ingen vind o ingen Anton =( buhu.
    Men imorrn ska det ju blåsa på ordentligt så då borde det funka! Nån som är sugen?

• mjersen

Medlem
    22 december, 2010 vid 12:09

va en sväng o kolla med.. togdött.. men imorron kör vi.! måste hitta nån skrothög vi kan bygga sliders av bara

• blizzy

Medlem
    22 december, 2010 vid 14:11

Är riktigt pepp för imorrn! Tror det blir en tidig session för både jag o Anton ska iväg mot julfirande på eftermiddagen.
    Men det kommer va grymt med vind (kanske lite väl mkt för min tolva?) så de e bare å åk!

• regfellow

Medlem
    22 december, 2010 vid 15:32

Blir tidig session för mig med. Någon som har en skyffel?

• blizzy

Medlem
    22 december, 2010 vid 15:40

Skyffel? Till att bygga hopp? Jag har en lavinspade jag kan ta med…

• blizzy

Medlem
    22 december, 2010 vid 17:53

Vilken tid kör vi imorrn?
    Jag kör själv från Lund så vore nice om nån är där när man kommer så man slipper vänta med launch :tongue:
    Jag finns på 070-719 6267 :santa:

• blizzy

Medlem
    23 december, 2010 vid 07:58

Okej då kör vi! Det verkar ju uppenbarligen blåsa så nu handlar det mest om att ta sig fram till spoten haha =)
    Jag satsar på o va där kl 10.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jul-kite, Malmö, imorrn (ons). Vem är på?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.