Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Julkalendern 2008
-
Julkalendern 2008
Publicerad av gurra1978 på 27 november, 2008 vid 18:41//Gurra
danneman svarade 16 år, 5 månader sedan 12 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Kul.
Ser fram emot söndag.
Lite ljus i mörkret. Behövs.
/Henrik T. -
Kul/bra initiativ där Gurra. Men du får nog se din kalender som en söndags sidekick till kult kalendern på http://www.oioioi.se
Hoppas nu bara att dom kör en i år me, annars för man väl kolla nån av dom gamla i repris. -
surfslusken;518417 wrote:Kul/bra initiativ där Gurra. Men du får nog se din kalender som en söndags sidekick till kult kalendern på http://www.oioioi.se
Klockren :grin::grin::grin:
-
Ola H.;518410 wrote:Häftigt. Nu är söndagarna räddade ett tag framöver!
Dagens surf i Åsa var inte mycket att hänga i granen Ola :laugh: Men jag tycker du presterade väldigt bra i de vågor som var. Här kommer en fin lugn bild och en dålig action bild. Kommer lite fler sen….ni vet var 😉
Tack till er andra men jag ska inte ta åt mig någon cred. Det är Filips idé helt och hållet och han som jobbat med all film. Sett lite av det – lätt sevärt. SPECIELLT om du ska till SA i år.
-
Ja ser man på, där var ju en liten våg. Fast segelpåhuvudetbärningen ger nog mer poäng än vågsvängen, eller hur. Speciellt när jag står sådär snyggt med tårna inåt….
-
Tack för alla julklappar, sjukt snäll tomte du är! Ser fram emot filmlanseringen nu på stekheta och SA 2007 då jag själv var nere och fick uppleva ren glädje – nästa år bär det av igen!
-
Där kom ju den där filmsnutten vi väntat på i två år av Filip, dock är Nille den som har satt touchen på den….många goda skratt där!!
-
Snyggt Filip och bra filmat! Andy levererar riktigt grymt mfl!
/ Calle N
-
Snyggt Filip och bra filmat!
Andy levererar riktigt grymt mfl!/ Calle N
-
Härlig film Filip!
Grym segling oxå, men vart var du själv? Fick du bara stå bakom kameran kan man ju inte klandra dig för försenat filmsläpp.
Jaha. Då får man vänta till på söndag……………………
Jag tror jag såg att du ska flytta hem till Sverige också. Vart bosätter du dig?
Stockholm är perfekt. Bor man här lär man sig uppskatta dagarna på vattnet lite bättre än på andra ställen.//L
-
Tack Larry!
Nä som jag skrev i mitt inlägg på kulingvarning så är det Nille, Divve, Bengtsson och Henke (och kanske någon mer?) som ska ha all cred för fotot. Klippen på mig har jag använt i andra filmer.
Ja det stämmer. Önskar jag kunde säga bästkusten men det blir tillbaka till spockholm för å plugga vidare. Perfekt får nog stå för dig men det ska bli kul att komma tillbaka till Torö, Värtan, Fituna etc. och se om allt är sig likt.
-
Amen va faaaaaaan! hur grym som helst juh!
gubbarna kör en skön slapp still mer sånt framför kameran!
Musch steker fett Än idag!Snart söndag igen..
Logga in för att svara.