Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Jultomten är här behöver du kites/brädor?
- 
		Jultomten är här behöver du kites/brädor?wind-lover svarade 18 år, 10 månader sedan 10 Medlemmar · 34 Svar
- 
@Marcel_101 355620 wrote: gött jag kommer på julafton me posten i ett stort paket. om jag ska ligga under granen länge så gör några lufthål…. hahaha sorry mike =)) Hahaha, lovar att göra lufthål, vill du ha mat?!? så finns där ett julbord för dej… och akta dej för vår tomte, han e farlig…:wink: Finns det någon form av garanti, dvs Om jag skulle råka ta i sönder dej..? 😉 
- 
- 
gött mat o allt, hör jag kommer att få det bra =)… hahaha om jag går sönder =) hmm hade jag inte tänkt på ringt några samtal o det finns nu backup, går jag sönder kommer en ny nisse på posten som fixar =)) matthias din lilla fisk 
- 
@Marcel_101 355650 wrote: gött mat o allt, hör jag kommer att få det bra =)… hahaha om jag går sönder =) hmm hade jag inte tänkt på ringt några samtal o det finns nu backup, går jag sönder kommer en ny nisse på posten som fixar =)) matthias din lilla fisk då fixar jag en resa till maui eller nått…. som jag kommer slita ut min nya brädmotor haha =)) 
 bara du får plats i min boardbag bland brädan och allt, så e de lugnt ju!!va gött de blir!! 
Logga in för att svara.