Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Juniorsurfare, någon??

• niklas_s

Medlem
    22 april, 2005 vid 15:26

så om du inte gillar mina, philips å ians skämt kan väl du svara seriöst, att du inte e junior, istället för att klaga på oss, eller?

• ian

Medlem
    22 april, 2005 vid 15:32

Nordengren, skulle dra mig ur denna battle om jag var du, det går ju liksom inte så bra.

”ibland är det bättre att vara tyst och låta folk tro att man är lite dum än att öppna munnen och undanröja alla tvivel”

• nordgren

Medlem
    22 april, 2005 vid 15:46

Seriös? Fan heller, inte om jag kan undvika det.
    Jodå ni får fortsätta denna tråd bäst ni vill, jag har inte sagt något annat. Lite skoj dock att läsa om morsans bullar och andra kommentarer.

Ian: Haha! Du är rolig du.

• naish

Medlem
    22 april, 2005 vid 16:11

Ska man blanda in min morsas bullar här nu också cool.gif Varför vara så seriös alltid Nordgren? Om alla skulle va lika seriösa som dig skulle detta forum suga fett me PUNG!

• nordgren

Medlem
    22 april, 2005 vid 16:49

Nejdå seriös försöker jag vara så lite som möjligt. Men en essentiell del av tråden handlar ju om din morsas bullar och om sponsoravtal och annat häftigt. wink.gif
    Det var det jag tyckte var så roligt när ni började dra upp sådana saker.
    Keep it coming, men det är fortfarande barnsligt. grin.gif

• naish

Medlem
    22 april, 2005 vid 16:53

Jag tycker det är manligt!

• swe880

Medlem
    22 april, 2005 vid 17:02

jag e 16år 😛

• alexasu

Medlem
    22 april, 2005 vid 18:42

underbart! jag har saknat dessa nonsenstrådar!
    jag är dock aningen besviken på grabbarnas munhuggning. för att komma upp i världsklass måste mamma-dissarna komma med mycket högre frekvens samt vara av aningen högre klass.

• ola_p

Medlem
    22 april, 2005 vid 19:37

Svar till:

jag blev precis 18 så nu är jag vuxen, tänker inte surfa mer utan ska bara sitta i min bil och läsa böcker samt sova.

[/ QUOTE ]
    Då är vi två, vid 19 års ålder är man inget annat än lastgammal, möjligen kan man inskränka sig till att ta en öl med S.. på sm. Men i övrigt är det hängmatta, bilen eller solstolen och en god bok som gäller, ska vi ta en kopp kaffe i ghettot nån dag?

• styret

Medlem
    22 april, 2005 vid 21:07

tvätta bilen på söndaförmiddan när frugan klipper gräsmattan och skvallrar med granfrun över staketet är vad jag tänker göra nu när jag har blivit till åren.

Nordgren, tur att du klarar av att förstå skämt och ironi när du påstår att jag ahr svårt för det.
    (jag var bara tvungen att fortsätta pajkastningen! det var ju öppet mål)

• nordgren

Medlem
    22 april, 2005 vid 22:14

Svar till:

tvätta bilen på söndaförmiddan när frugan klipper gräsmattan och skvallrar med granfrun över staketet är vad jag tänker göra nu när jag har blivit till åren.

Nordgren, tur att du klarar av att förstå skämt och ironi när du påstår att jag ahr svårt för det.
    (jag var bara tvungen att fortsätta pajkastningen! det var ju öppet mål)

[/ QUOTE ]
    Hahaha smile.gif Jaja kom igen bara. wink.gif

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Juniorsurfare, någon??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.