Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Justyna oxå …
- 
		Justyna oxå …Publicerad av surfsmurf på 22 oktober, 2003 vid 17:37Fast inte som anonym nått mer… surfsmurf svarade 22 år sedan 6 Medlemmar · 20 Svar
- 
			20 Svar
- 
PandenalsmäktigaGäst22 oktober, 2003 vid 18:07kom online nu … funkar mailen? eller är den bluff? 
- 
Näh, så får man inte tag i en kite-chick’s uppgifter… Prova att fråga din mamma vad hon väger! Man måste provocera fram dom i rampljuset men utan att provocera, annars är det i stort sett omöjligt! Lyckades fånga henne med min urusla mobilkamera häromdagen…  Nej, jag ångrade mig, hon kom inte till sin rätt på den bilden… Okejra, här är hon igen… Nej, jag ångrade mig, hon kom inte till sin rätt på den bilden… Okejra, här är hon igen…
- 
meeennnn nyfikten, lägg upp iaf Plz. *ler* Ps. det är inte justyna som gjort denna tråd, det är jag som hjälpt till lite på hennes begäran ; ) så om du nu kan komma in eller online iaf. så brätta om det funka eller kontakta mig så får du ditt nya password för inloggning : ) //Pan 
- 
Va? Du behåller väl inte kitebrudarna för dig själv?  Nu börjar vi fatta varför du tagit på dig jobbet som allsmäktig Nu börjar vi fatta varför du tagit på dig jobbet som allsmäktig  
- 
Svar till: 
 Va? Du behåller väl inte kitebrudarna för dig själv?  Nu börjar vi fatta varför du tagit på dig jobbet som allsmäktig Nu börjar vi fatta varför du tagit på dig jobbet som allsmäktig [/ QUOTE ] Hehe du som hakkar och allt ; ) kanske skulle va lite mer uppmärksam på IP istället för loginnamn *ler* Nä jag behåller inget för mig själv roligare att dela med sig, allsmäktig eller inte… 
- 
Ja då var hon tillbaks. Men, du vet förstår väl, Herr Allsmäktige, att när jag nu avslöjat Östkustens pärla så måste du nu ta emot en av mina Allmosor (brädor), antingen till dig eller syrran  /J 
- 
Jo då, mejlen funkar. Däremot kommer jag inte in med mitt gamla password, så skicka det nya typ NU. Kollar annars kanske mina mejl en el två ggr/vecka så tålamod grabben, tååålamod. //Justyna 
- 
Öhh, Justyna…  Du blev väl inte sur att jag la upp bilden på dig. Eftersom jag tog den i smyg utan din vetskap var det ju inte helt schysst att publicera den… Blev du arg tar jag bort dig igen! /J 
- 
kan baara säga som Roger WOOOWWWWWW !!!!! *ler* Bräda säger du… vi ska se om jag kan övertala syrran ; ) själv har jag 2 ss och en tablas på G… sen hade det ju inte varit hellt fel med en EH ! va fan ska man välja ??????? //Pan 
- 
Poängen är just att du slipper välja; du måste helt enkelt testa en fransk planka modell V-Flex. Är man Allsmäktig innebär det vissa förpliktelser…   
- 
Inte alls sockret. Presic sådär skulle jag se ut, om jag vore tecknad  Men du vet ju vad man säger, verkligeten överträffar dikten  //Justyna 
- 
sjustyna vad tycker du om dreglande kite-pågar? äckliga va? 
Logga in för att svara.