Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Justyna oxå …

• Pandenalsmäktiga

Gäst
    22 oktober, 2003 vid 18:07

kom online nu … funkar mailen? eller är den bluff?

• anonym-anvandare

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 18:08

yeah!! kitebrud! ålder, vikt, längd, hårfärg?

• zebulon

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 08:23

Näh, så får man inte tag i en kite-chick’s uppgifter… Prova att fråga din mamma vad hon väger!

Man måste provocera fram dom i rampljuset men utan att provocera, annars är det i stort sett omöjligt!

Lyckades fånga henne med min urusla mobilkamera häromdagen… blush.gif Nej, jag ångrade mig, hon kom inte till sin rätt på den bilden… Okejra, här är hon igen…

• kitelife

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 08:41

meeennnn nyfikten, lägg upp iaf Plz. *ler*

Ps. det är inte justyna som gjort denna tråd, det är jag som hjälpt till lite på hennes begäran ; ) så om du nu kan komma in eller online iaf. så brätta om det funka eller kontakta mig så får du ditt nya password för inloggning : )

//Pan

• patrikol

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 08:45

Va? Du behåller väl inte kitebrudarna för dig själv? frown.gif Nu börjar vi fatta varför du tagit på dig jobbet som allsmäktig wink.gif

• kitelife

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 08:47

Svar till:

Va? Du behåller väl inte kitebrudarna för dig själv? frown.gif Nu börjar vi fatta varför du tagit på dig jobbet som allsmäktig wink.gif

[/ QUOTE ]

Hehe du som hakkar och allt ; ) kanske skulle va lite mer uppmärksam på IP istället för loginnamn *ler*

Nä jag behåller inget för mig själv roligare att dela med sig, allsmäktig eller inte…

• zebulon

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 09:03

Ja då var hon tillbaks. Men, du vet förstår väl, Herr Allsmäktige, att när jag nu avslöjat Östkustens pärla så måste du nu ta emot en av mina Allmosor (brädor), antingen till dig eller syrran grin.gif

/J

• anonym-anvandare

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 09:39

Jo då, mejlen funkar. Däremot kommer jag inte in med mitt gamla password, så skicka det nya typ NU. Kollar annars kanske mina mejl en el två ggr/vecka så tålamod grabben, tååålamod.

//Justyna

• surfsmurf

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 09:45

Skoja bara, funkar fiiint nu. Tack, tack å kram, kram!

• anonym-anvandare

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 11:20

Öhh, Justyna… blush.gif

Du blev väl inte sur att jag la upp bilden på dig. Eftersom jag tog den i smyg utan din vetskap var det ju inte helt schysst att publicera den…

Blev du arg tar jag bort dig igen!

/J

• kitelife

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 16:00

kan baara säga som Roger WOOOWWWWWW !!!!!

*ler*

Bräda säger du… vi ska se om jag kan övertala syrran ; ) själv har jag 2 ss och en tablas på G… sen hade det ju inte varit hellt fel med en EH ! va fan ska man välja ???????

//Pan

• anonym-anvandare

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 21:42

Poängen är just att du slipper välja; du måste helt enkelt testa en fransk planka modell V-Flex. Är man Allsmäktig innebär det vissa förpliktelser… tongue.gif

• rambo_johnson

Medlem
    25 oktober, 2003 vid 07:58

för helvede behajve

• surfsmurf

Medlem
    25 oktober, 2003 vid 12:18

Inte alls sockret. Presic sådär skulle jag se ut, om jag vore tecknad tongue.gif

Men du vet ju vad man säger, verkligeten överträffar dikten wink.gif

//Justyna

• anonym-anvandare

Medlem
    25 oktober, 2003 vid 12:22

sjustyna vad tycker du om dreglande kite-pågar? äckliga va?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications