Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Justyna oxå …

• kitelife

Medlem
    25 oktober, 2003 vid 17:36

Svar till:

sjustyna vad tycker du om dreglande kite-pågar? äckliga va?

[/ QUOTE ]

Kite PÅGAR ? detta måste ju va menat till oss här nere i skåne? haha du är bara avensjuk för att hon pratar med oss och inte dig *hahahahaha*

//Kite pågen

• anonym-anvandare

Medlem
    26 oktober, 2003 vid 22:01

Sorry Hugge…ursäkta Rambolito! Klart COM-övertramp, men ibland måste man gå över gränsen för att hitta den igen blush.gif

Justyna, saknade dig på kitefesten. Hade tänkt komplettera med; ”inte bara face-shots”, för bättre helhet…

F-n, nu skriver jag ju 100% icke kite-relaterat som jag just klagat på att Steffo innehåller. Men, f-n, de é ju KUL!

/Jonas

• rambo_johnson

Medlem
    26 oktober, 2003 vid 22:41

Svar till:

Poängen är just att du slipper välja; du måste helt enkelt testa en fransk planka modell V-Flex. Är man Allsmäktig innebär det vissa förpliktelser… tongue.gif

[/ QUOTE ]

Spindelmannen pan with great powers comes great…

• anonym-anvandare

Medlem
    27 oktober, 2003 vid 10:03

Ja ja, inte ens Rambo sparkar på en som ligger. Har bett om ursäkt en gång redan… Vad ska jag säga för att blidka dig: EH EH EH

/J

Ps. Bra initaltiv Pan, ska bli mycket spännande att se hur forumet klarar censur…

• surfsmurf

Medlem
    31 oktober, 2003 vid 18:14

Missade den tyvär. Fick av någon otroligt krkad anledning för mig att den var på lördagen. Men du, do får väl fixa en ”fantombild”, Johan M kan säkert beskriva, vi har ju bott ihop, hehe… tongue.gif

Hörde att det var grymt skoj, ledssen att jag missade det. Ny fest snart I hope. En julfest kanske?!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications