Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Justyna oxå …
- 
Svar till: 
 sjustyna vad tycker du om dreglande kite-pågar? äckliga va? [/ QUOTE ] Kite PÅGAR ? detta måste ju va menat till oss här nere i skåne? haha du är bara avensjuk för att hon pratar med oss och inte dig *hahahahaha* //Kite pågen 
- 
Sorry Hugge…ursäkta Rambolito! Klart COM-övertramp, men ibland måste man gå över gränsen för att hitta den igen  Justyna, saknade dig på kitefesten. Hade tänkt komplettera med; ”inte bara face-shots”, för bättre helhet… F-n, nu skriver jag ju 100% icke kite-relaterat som jag just klagat på att Steffo innehåller. Men, f-n, de é ju KUL! /Jonas 
- 
Svar till: 
 Poängen är just att du slipper välja; du måste helt enkelt testa en fransk planka modell V-Flex. Är man Allsmäktig innebär det vissa förpliktelser…  [/ QUOTE ] Spindelmannen pan with great powers comes great… 
- 
Ja ja, inte ens Rambo sparkar på en som ligger. Har bett om ursäkt en gång redan… Vad ska jag säga för att blidka dig: EH EH EH /J Ps. Bra initaltiv Pan, ska bli mycket spännande att se hur forumet klarar censur… 
- 
Missade den tyvär. Fick av någon otroligt krkad anledning för mig att den var på lördagen. Men du, do får väl fixa en ”fantombild”, Johan M kan säkert beskriva, vi har ju bott ihop, hehe…  Hörde att det var grymt skoj, ledssen att jag missade det. Ny fest snart I hope. En julfest kanske?! 
Logga in för att svara.